سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی از دو متهم بمب گذاری ماراتن بوستون کشته شد+ تصاویر مظنونان

مقامات آمریکایی روز جمعه اعلام کردند یکی از دو متهم بمب گذاری ماراتن بوستون کشته شده و عملیات گسترده ای برای دستگیری نفر دوم آغاز شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات به سکنه واترتاون در حومه بوستون توصیه کردند درهای خانه های خود را قفل کنند و کسی را به داخل راه ندهند.

دادستان منطقه میدلسکس اعلام کرد این دو نفر متهم هستند که ابتدا یک مامور پلیس موسسه فناوری ماساچوست را کشته اند و سپس یک خودرو را به زور سلاح سرقت کرده و راننده آن را رها کرده اند. چند ساعت قبل پلیس عکس متهمان بمب گذاری ماراتن بوستون را منتشر کرد و از مردم درخواست کرد برای دستگیری آنها کمک کنند. 


به گفته مقامات این دو نفر هنگامی که پلیس آنها را تعقیب می کرد از خودرو خود مواد منفجره به بیرون پرتاب کردند. این دو متهم سپس با پلیس درگیر شدند که بر اثر تیراندازی یکی از آنها به شدت زخمی و اندکی بعد کشته شد. نفر دوم از محل درگیری فرار کرد. 


اد دیویس کمیسر پلیس بوستون در مورد فرد کشته شد: فکر می کنیم او یک تروریست است و برای کشتن مردم به اینجا آمده است.
اف بی آی اعلام کرد سرگرم همکاری با مقامات محلی برای بررسی این حادثه است. 


در پی تیراندازی به پلیس در موسسه فناوری ماساچوست در دانشکده کمبریج، گزارشهایی نیز از تیراندازی و انفجار در واترتاون در 16 کیلومتری غرب بوستون منتشر شد. 


دفتر دادستان منطقه میدلسکس و پلیس کمبریج اعلام کردند مامور پلیس کشته شده سرگرم پاسخگویی به تماسی در مورد یک مورد مزاحمت بود که هدف چند گلوله پیاپی قرار گرفت.







تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.