سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری خطاب به کوروش باقری؛

کارخانه تولید قهرمان جهان دارید؟!

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری گفت: چطور یک مربی میتواند 2 ماهه قهرمان جهان پرورش دهد؟! کوروش باقری کارخانه ی تولید قهرمان جهان دارد؟! این یک معجزه است!

علی پاکیزه جمع سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یک قهرمان در هر رده ی تیمی با هر افتخاراتی، در جایگاه والایی قراردارد، چون قهرمان برای رسیدن به هدف خود که قهرمانی در رده های بالا است سختی های زیادی را متحمل می شود و این مسئله از نظر من ستو دنی است.

وی در ادامه افزود: در دوران سرمربیگری خود هیچگاه این قبیل مسایل، خصوصا بی حرمتی بین ملی پوشان و کادر فنی وجود نداشت و هیچگاه اجازه نمیدادم به کسی بی احترامی شود چون همیشه خواستار آرامش در بین وزنه برداران بودم

علی پاکیزه جمع خاطر نشان کرد: پدید آمدن امثال بهداد نیاز به زمان دارد و هیچگاه در عرض 2 ماه (به قول آقای باقری) نمیتوانیم وزنه برداری را جایگزین آنها کنیم که بتواند امثال سلیمی، انوشیروانی و...را راهی میادین المپیک و جهان شوند و بتوانند مدالهای خوش رنگی برای کشورمان کسب کنند.

وی تاکید کرد:بعد از رضازاده حدود  4 سال طول کشید تا وزنه برداری در دسته فوق سنگین جایگزین  وی شود تا بتواند اسم قوی ترین مرد جهان را حفظ کند و پرچم کشورمان را بین تمام کشورهای دنیا بالا نگه دارد ،حالا چطور یک مربی میتواند 2 ماهه همچین قهرمانی را پرورش دهد؟! مگر کوروش باقری کارخانه ی تولید قهرمان جهان دارد؟! این یک معجزه است!

قهرمان بازیهای آسیایی و جهان گفت: مشکلات در این رشته باید در خود فدراسیون حل و فصل شود نه اینکه رسانه ای شود،چرا که در این صورت زحمت ها و افتخاراتمان زیر سوال میرود. به اعتقاد من محکوم شدن یک مربی  توسط شاگردانش در رسانه ها به پایان رسیدن عمر فعالیت وی تلقی می شود!/آق

برچسب ها: پاکیزه جمع ، معجزه ، حواشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.