سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین دوره مسابقات هوا و فضا از کیفیت بالاتری برخوردار است

سرپرست تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: پنجمین دوره مسابقات دانش‌آموزی و دانشجویی هوا و فضا نسبت به سالهای گذشته از کیفیت بیشتری برخوردار بوده است.

محمد صادق میرلو‌ در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقه هوا و فضا افزود: خوشبختانه در این دوره از مسابقات که در بخش گلایدر‌ دانشجویی بیش از 70 تیم از دانشگاه سراسر کشور شرکت کردند شاهد افزایش کیفی مسابقات هوا و فضا بودیم.

وی با بیان اینکه تنها مشکل این دوره از مسابقات نبود سالن مناسب برای برگزاری مسابقه گلایدر‌ بود ادامه داد: سالن در نظر گرفته شده برای مسابقه گلایدر‌ دانشجویی به دلیل محوطه بازی که وجود داشت نامناسب بود که این موضوع باعث به هم خوردن تنظیمات‌ گلایدرها‌ شده است.

میرل‌و در ادامه با اشاره به افزایش حمایت های مالی دانشگاه از تیم های شرکت کننده گفت: برای شرکت در این دوره از مسابقات هزینه ساخت گلایدرها‌ را خودمان پرداخت کردیم اما دانشگاه سالن مناسبی را در اختیار ما قرار داده است .

وی بلا اشاره به تاثیرگذاری مثبت برگزاری مسابقات هوا و فضا اظهار داشت:به عقیده من اگر مسابقات به صورت دو مرحله‌ای برگزار شود یعنی در مرحله نخست تعدادی از گروه‌های شرکت کننده که از لحاظ نکات فنی در سطح پایین‌تری هستند از دور رقابت حذف شوند طبیعتا‌ در مرحله دوم شاهد حضور رقبای اصلی و حرفه‌ای‌تر خواهیم بود که این در ارتقای کیفیت مسابقات تاثیرگذار است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی می تواند باعث آشنایی بیشتر دانشجویان با صنعت هوا و فضا گردد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.