سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ 56 نفر در حوادث ترافيكي نوروز امسال و افزايش بيش از 100 درصدي كشته ها

بر اساس آمارهاي استخراج شده از واحد آمار اداره كل پزشكي قانوني در بازه زماني 25 اسفند 91 تا 15 فروردين امسال 56 نفر در اثر حوادث رانندگي جان خود را از دست داده اند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بر اساس آمارهاي استخراج شده از واحد آمار اداره كل پزشكي قانوني استان آذربايجان شرقي در بازه زماني 25 اسفند 91 تا 15 فروردين امسال 56 نفر در اثر حوادث رانندگي جان خود را از دست داده اند اين آمار در مقايسه با مدت مشابه در سال گذشته كه 28 مورد بوده افزايش حدود صددرصد را نشان مي دهد. بر اساس همين گزارش بيشترين کشته هاي ناشي از تصادفات در نوروز امسال به ترتيب در تصادفات برون شهري با 50درصد، درون شهري با 25 درصد و راههايي روستايي و خاكي با 25درصد اتفاق افتاده است.
 
بيشترين آمار فوتي هاي ناشي از تصادفات رانندگي در طي يك روز در سطح استان با 7نفر مربوط به اول فرودين بوده است. ضمنا خاطر نشان مي سازد تعداد 5 نفر از مصدومين حوادث رانندگي در بازه زماني مورد اشاره پس از تاريخ پانزده فروردين ماه فوت نموده اند كه به آمار تلفات حوادث ترافيكي نوروزي امسال افزوده شده و آمار كشته ها رابه مرز 61 نفريعني با افزايش بيش از 100 درصدي نسبت به نوروز سال 91 مواجه ساخته است./ل
برچسب ها: مرگ ، حوادث ، ترافیک ، نوروز ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.