سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی و بهسازی کانال های زیر زمینی خیابان های منطقه 10

معاون فنی و عمران منطقه 10 گفت: بهسازی و پاکسازی کانال زیرزمینی هدایت آب های سطحی محور غرب به شرق خیابان قزوین به اتمام رسید.

 مصطفی بیگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم ترین وظایف و دغدغه های مسئولان مدیریت شهری توجه به مسائل حوزه فنی و عمران و موضوع نگه داشت شهر است که باید از طریق برنامه ریزی دقیق و گسترده برای خدمت رسانی مطلوب و جلب رضایت شهروندان اجرا شود.
 
وی در ادامه افزود: کانال هدایت آب های سطحی محور غرب به شرق خیابان قزوین به طول 250 متر بهسازی و بازسازی شده است که به جمع آوری آب های سطحی و کاهش آلودگی زیست محیطی کمک شایانی می کند.
 
وی با اشاره به وضعیت نامناسب خاک این محدوده از منطقه گفت: یکی از معضلات موجود منطقه ریزش بخش هایی از خیابان های منطقه علی الخصوص در محدوده خیابان قزوین است که تهیه و اجرای بهسازی آن موجب کاهش معضلات سال های قبل در این حوزه شده است.
 
بیگی با بیان این که 100 درصد این پروژه انجام شده است خاطر نشان کرد: این پروژه با هدف جمع آوری آب های سطحی حاصل از بارندگی و هدایت آب های سطحی ضلع شمال خیابان قزوین و همه ورودی های بالا دست ضلع شمال به نهر فیروز آباد اجرا شده است. /ل
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.