سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ سليماني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،؛

گروگان 16 ساله با تلاش پليس تهران نجات يافت+عکس

سركلانتر هفتم پليس پايتخت گفت:عمويي كه برادر زاده خود را گروگان گرفته بود و قصد آسيب رساندن به آن را داشت با تلاش پليس دستگير شد.

سرهنگ علي اكبر سليماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر، اظهار داشت: ماموران روز گذشته  بنا بر اعلام يكي از شهروندان مبني بر گروگان گيري در آدرس خيابان تختي بلافاصله عوامل تخصصي به محل اعزام شدند.
سركلانتر هفتم پليس پايتخت در ادامه اذعان داشت: پس از حضور ماموران در محل با اجازه و راهنمايي مالك منزل كه "امير.س" نام داشت، با رعايت موازين قانوني و شرعي وارد منزل شدند.
اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: ماموران بدو ورود به منزل مشاهده كردند، در طبقه اول ساختمان فردي به هويت "رضا.س" برادرزاده خود را به نام "رضا" گروگان گرفته است.
وي افزود: متهم با رويت ماموران اقدام به تهديد و قدرت نمايي توسط قمه كرد و تعداد زيادي از وسايل منزل را مورد تخريب قرار داد.
سرهنگ علي اكبر سليماني ابراز داشت: ماموران نيز زماني كه متوجه شدند متهم به هشدارهاي پليس توجهي نمي‌كند با به كارگيري از فنون رزمي نامبرده را خلع سلاح كرده و دستگير مي‌كنند.
سركلانتر هفتم پليس پايتخت در پايان خاطر نشان كرد: پس از انتقال متهم به كلانتري و بازگرداندن نوجوان 16 ساله به آغوش خانواده‌اش طي بررسي مشخص گرديد كه متهم به دليل مصرف بيش از حد شيشه دچار توهم شده بوده و اقدام به اين بزه خطرناك كرده است./ل

برچسب ها: گروگان ، ساله ، تلاش ، پلیس ، تهران ، نجات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.