سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش "زهره حمیدی‌" برای خارج کردن فرزند خود از ایران

"زهره حمیدی‌" گفت: در مجموعه "بالهای خیس‌" برای خارج کردن فرزند خود از ایران تلاش می‌کنم.

"زهره‌حمیدی" بازیگر نقش "دکتر بیات‌" در مجموعه "بالهای خیس‌" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: شخصیت "دکتربیات‌" را برای اولین بار تجربه می کنم که زنی خود‌خواه و فقط به فکر خود و زیبایی ظاهر زندگی‌اش است.
وی افزود: "دکتر بیات‌" خیلی مغرور و از خود راضی بوده که تلاش می کند فرزند خود را به خارج بفرستد و شرایط زندگی در ایران را دوست ندارد.
"حمیدی‌" با اشاره به نقش خود اظهار داشت: "دکتر بیات‌" نقشی متفاوت در کارنامه زندگی ام بوده که شاید پذیرفتن آن از سوی من نوعی ریسک باشد.
وی ادامه داد: هنرمندان همیشه دوست دارند نقشهای متفاوتی را تجربه کنند و من هم به عنوان بازیگر کاراکترهای‌ مثبت، حضور در یک شخصیت خاکستری را پذیرفتم.
این بازیگر در خصوص تیم بازیگران تصریح کرد: معتقدم "بالهای خیس‌" با وجود فیلمنامه مناسب و جمع بازیگران تئاتری بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
"حمیدی‌" در خصوص تحولی خاص در نقش خود ابراز داشت: در پایان "بالهای خیس‌" تغییراتی برای "دکتر بیات‌" اتفاق می افتد که به دلیل جذابیتهای‌ ایجاد شده از بیان آن پرهیز می‌کنم.
وی در خصوص ایفای نقش در مجموعه "همه بچه های ما‌" تصریح کرد: مشغول بازی در مجموعه "همه بچه‌های ما‌" به کارگردانی "تاجبخش فنايیان‌" هستم که به دلیل کمبود بودجه مدتی تصویربرداری آن متوقف شده بود.
گفتنی است؛ "زهره حمیدی‌" در فیلم سینمایی "گنگ تو‌" به کارگردانی "مرعشی‌" مشغول ایفای نقش خاص و متفاوت است./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.