سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

شهرستان رفسنجان آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه

فرماندار شهرستان رفسنجان ، ازفعالیت گسترده کمیته های تدارکات و پشتیبانی ، اطلاع رسانی ، امنیتی و انتظامی ، استعلامات و حفاظت فیزیکی ، فن آوری اطلاعات ، آموزش ، کارشناس مسئول انتخابات ، حقوقی ، حمل و نقل در آستانه انتخابات خبرداد.

پورمحمدی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اشاره به فعالیت 4 هزار نفر عوامل اجرایی در 5 شهر ( رفسنجان ، کشکوئیه ، سرچشمه ، صفائیه و بهرمان ) و 4 بخش ( مرکزی ، کشکوئیه ، نوق و فردوس ) و بیش از 200 روستا در شهرستان رفسنجان تاکید کرد : 144روستا در این شهرستان نیاز به انتخاب اعضای شورا دارند و در بقیه روستاها به دلیل جمعیت زیر یکصد نفر انتخابات صورت نمی گیرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان از فعالیت 258شعبه اخذ رای دربخشها و روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت : نام نویسی از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر و روستاها از 26 فروردین آغازشده است که اخبار و اطلاعات درباره انتخابات روزانه در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رفسنجان ( rafsanjan.kr.ir)درج می شود.

آقای پورمحمدی افزود : در بخش مرکزی رفسنجان 11 عضو شورا و در روستاهای تا سقف هزار و 500 نفر جمعیت به 3 نفر و در روستاهای بالاتر از این تعداد به 5 عضو نیاز است/س

 

برچسب ها: آماده ، انتخابات ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.