سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

زن ایرانی فرزانگی‌اش را از حضرت زهرا (س) دارد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: زن ایرانی امروز فرزانگی، معنویت و تکریم شخصیت خود را از بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، خدیجه جعفری‌اصل ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته گرامیداشت زن در استانداری اردبیل اظهار داشت: این فرزانگی و فرهیختگی اعتباری دوچندان به زنان جامعه ما بخشیده است و فضیلت‌ها را در اوج قرار داده است.

وی با برشمردن عناوین ایام هفته بزرگداشت زن خاطرنشان کرد: شنبه 7 اردیبهشت و اولین روز از هفته زن، به نام « زن، حماسه‌ساز سیاست و اقتصاد» نامگذاری شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با برشمردن عناوین سایر روزها یادآور شد: یکشنبه 8 اردیبهشت به عنوان «زن، خلاقیت و نوآوری»، دوشنبه به عنوان سومین روز از این هفته به نام «زن ،عفاف و مسئولیت اجتماعی»، سه‌شنبه 10 اردیبهشت «زن، تربیت و تحکیم بنیان خانواده»، چهارشنبه 11 اردیبهشت «زن، معنویت و سبک زندگی فاطمی»، پنج‌شنبه 12 اردیبهشت به نام «زن، ایثار و ولایت‌پذیری» و جمعه 13 اردیبهشت به نام «زن، بصیرت و فرهنگ انتظار« نامگذاری شده است.

جعفری‌اصل گفت: رسالت عظیم زنان در دنیای امروز، تأسی از شخصیت ممتاز و برجسته حضرت زهرای اطهر(س) در ابعاد مختلف است.

این مسئول افزود: مادران با مطالعه زندگی آن حضرت و با آگاهی، معرفت، صبر و تلاش به عنوان درس‌های بزرگ برگرفته از زندگی ایشان از درون خانواده تا درون جامعه فرزندانی با ایمان، شجاع و عالم تربیت می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: شخصیت بالای حضرت زهرا(س) به عنوان فرزند مطهر نبوت مجسم‌کننده هویت حقیقی و همه‌جانبه زنان مسلمان است.

جعفری‌اصل ادامه داد: مادران اندیشمند و آگاه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی باید درس فرزانگی و خودسازی معنوی و اخلاقی را از حضرت زهرا (س) فرا گرفته و حماسه‌ساز عرصه سیاسی و اقتصادی باشند.

وی بیان داشت: در این تحول عظیم پرخیر و برکت، زنان جزو پیشگامان عمل به دستورات ولایت و رهبری هستند، چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب زنان سربازان خط مقدم انقلاب بودند و این حضور، حضوری زنده، نیرومند و قوی است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تأکید کرد: مادران ما همانند سال‌های گذشته بلکه با شور و شعور انقلابی با اعضای خانواده و با حضور حداکثری خود در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، حماسه  سیاسی دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

جعفری‌اصل در پایان اذعان داشت: ‌قطعاً با این حضور آگاهانه و هوشیارانه شعار حماسه سیاسی و اقتصادی تحقق خواهد یافت.
برچسب ها: زنان ، اردبیل ، معنویت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.