سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه 11+ در کمپ تیم های ملی فوتبال

کارگاه 11+ ویژه ارتقا سطح آموزشی پزشکان و فیزیوتراپیستها لیگ برتر و دسته اول در کمپ تیم های ملی روز گذشته با حضور هاشمیان، علیزاده و کارلوس کی روش برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارگاه 11+ ویژه ارتقا پزشکان و فیزیوتراپیستها روز چهارشنبه 28 فروردین ماه در آکادمی ملی فوتبال با حضور بیش از 60 شرکت کننده  از پزشکان و فیزیوتراپیستهای لیگ برتر و دسته یک برگزار شد.
 
مرکز پژوهشی فیفا  از سال 2009 در راستای پیشگیری از آسیب در فوتبال  این طرح را آغاز کرده و با توجه به اینکه  دکتر هاشمیان، دکترخانلری و دکتر هراتیان این دوره را  با موفقیت پشت سر گذاشته بودند، به عنوان نمایندگان فیفا این کارگاه آموزشی را در تهران برای پزشکان و فیزیوتراپیستها لیگ برتر و دسته اول برگزار کردند.

گفتنی است؛ کارلوس کی روش در این دوره حضور داشت و از نزدیک شاهد برگزاری این دوره آموزشی بود و ضمن ابراز رضایت و علاقه مندی از کمیته پزشکی خواست تا  برگزاری این دوره ها ادامه دار باشد.

لازم به ذکر است، هلنا کاستا-سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان نیز خواستار برگزاری این دوره آموزشی برای کلیه کادر  تیم های ملی در رده های مختلف شد.

لازم به ذکر است، برنامه 11+ یک برنامه گرم کردن در فوتبال است که به منظور پیشگیری از آسیب ها طراحی شده است که با همکاری مرکز پژوهشی فیفا برگزار شد./زر
برچسب ها: فوتبال ، کی روش ، کمپ ، پزشکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.