سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصن خانواده هاي ربوده شدگان لبناني مقابل دفتر هواپيمايي ترکيه دربيروت

خانواده هاي ربوده شدگان لبناني در سوريه با تحصن مقابل دفتر هواپيمايي ترکيه در لبنان خواستار همکاري مقامات ترکيه براي آزادي ربوده شدگان شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين،خانواده هاي ربوده شدگان لبناني در منطقه اعزاز  در نزديکي حلب سوريه با تجمع نزديک دفتر هواپيمايي ترکيه در بيروت از دولت رجب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه خواستند ربايندگان را براي آزاد کردن ربوده شدگان تحت فشار قرار دهد. 

اين اقدام در چارچوب تحرکات مختلفي انجام مي شود که خانواده هاي ربوده شدگان عليه منافع ترکيه در لبنان آغاز کرده اند تا دولت اردوغان را براي حل و فصل سريع اين مسئله تحت فشار قرار دهند. 

عباس الصباغ خبرنگار اين شبکه در بيروت در گزارشي از مقابل دفتر هواپيمايي ترکيه در بيروت گفت: بستگان و خانواده هاي ربوده شدگان لبناني در سوريه از ساعت سه صبح امروز اين دفاتر را بستند و هنوز به تحصن خود در مقابل دفتر هواپيمايي ترکيه در لبنان ادامه مي دهند و درهاي اصلي آن را بسته اند. 

وي ادامه داد: اين اقدام در چارچوب اقدامات مختلف خانواده هاي ربوده شدگان انجام مي شود که از هفته گذشته آغاز شد و در همين چارچوب به خودروهاي سردخانه دار ترکيه اجازه ندادند محموله ماهي خود را در بندر بيروت تخليه کنند و پس از آن نيز در مقابل سفارت ترکيه تحصن کردند و امروز نيز دفتر هواپيمايي ترکيه در بيروت را به عنوان محل تحصن خود انتخاب کرده اند. 
در ادامه گزارش آمده است: اعضاي خانواده هاي ربوده شدگان مي گويند ترکيه مي تواند ربوده شدگان را آزاد کند. در همين حال مقامات امنيتي لبنان تدابير شديد امنيتي در محل تحصن به اجرا گذاشته اند. 

وي در پاسخ به اين سوال که تکليف کارکنان دفتر هواپيمايي ترکيه در لبنان چه مي شود گفت: خانواده هاي ربوده شدگان اعلام کردند در ساعات اوليه صبح به اينجا آمده اند تا از ورود کارکنان به دفاتر جلوگيري کنند. تحصن کنندگان مي گويند تا پايان ساعت کاري دفتر آنجا را ترک نمي کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.