سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آل هاشم:

صیاد یکپارچه نور بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی گفت: بزرگ‌مردی این امیر سرافراز در جبهه‌های جنگ در واقع یک نوع خدمت به اسلام و درس زندگی به ماست.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدعلی آل هاشم" در مراسم بزرگداشت شهادت امیر سپهبد "علی صیاد شیرازی" که در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: این ایام سه مناسبت دارد که می‌توان به شهادت حضرت زهرا (س)، روز ارتش و سالروز شهادت صیاد شیرازی اشاره کرد.
 
وی افزود: این سه مناسبت سه وجه مشترک با هم دارند و می‌توان آن را در ولایتمداری حضرت زهرا (س) نام برد که به خاطر حضرت علی (ع) و صیاد شیرازی به خاطر ارتش به شهادت رسید.
 
آل هاشم تصریح کرد: اسوه ارتش ما صیاد شیرازی بود، چرا که با شهادت این امیر سرافراز در نوع خود یک دلاوری، مردانگی و سرافرازی برای ملت بود.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یاد آور شد: وظیفه ما علاوه بر تجلیل و بزرگداشت شهدا، نیاز جامعه و بی‌تردید ارائه و معرفی زندگی و منش این شهید والامقام است و توصیه من به شما جوانان این است که صیاد شیرازی اسوه عشق امیر دلاور و شجاع ارتش بود پس بیاییم زندگی‌مان را از صیاد شیرازی یاد بگیریم.
 
وی در ادامه به ویژگی‌های این شهید والامقام اشاره کرد و گفت: صیاد شیرازی فردی مؤمن، مطهر، راستین به اسلام، بزرگ‌مرد زمان، با ایمان، ولایتمدار و عدم وابستگی به هرگونه پست و مقام داشت.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: بزرگ‌مردی این امیر سرافراز در جبهه‌های جنگ در واقع یک نوع خدمت به اسلام و درس زندگی به ماست، چرا که صیاد شیرازی یکپارچه نور بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هاشم ، صیاد ، شیرازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.