سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لنکراني در جمع خبرنگاران:

برگزاري ميتينگ انتخاباتي با بودجه بيت‌المال کار درستي نيست

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با بيان اين که متينگ انتخاباتي با بودجه بيت‌المال در شرايط سخت اقتصادي کشور کار درستي نيست گفت: دولت بايد به برگزاري انتخابات سالم و بدون ابهام بپردازد و از هر گونه رفتارهايي که در اين ابهامات بيفزايد خودداري کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، کامران لنکراني عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني براينکه معرفي کانديداي منتخب اين جبهه چه زماني صورت خواهد گرفت: سخنگوي جبهه پايداري آن را در آينده اعلام خواهد کرد.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين که چنانچه کانديداي منتخب جبهه پايداري را معرفي کنيد به معرفي اعضاي کابينه هم خواهيد پرداخت ادامه داد: نگاه ما اين است که يکي از نقاط قوت گسترده‌تر کردن دايره مديريت است و استفاده بيشتر از نيروهايي که در صف حضور خواهند داشت و مشکلات محيطي کشور را بهتر مي‌دانند اين‌ها اگر در ستاد قرار بگيرند بهتر مي‌توانند براي کارگشايي کشور موثر باشند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري تصريح کرد: در فهرست کوتاه شده جبهه پايداري که بنده،‌ جليلي و فتاح قرار داريم قرار براين شد چنانچه برکسي مديريت متعين شود همه افراد به او براي اين پست کمک کنند و تلاش کنيم تا يک دولت کارآمد براي خدمت به انقلاب اسلامي تشکيل دهيم.

کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه اقدامات جبهه پايداري در خصوص برنامه هسته‌اي کشورمان چيست افزود: مذاکرات هسته‌اي کشور براساس اصولي تبيين شده که در همه دولت‌ها بايد آن اصول دنبال شود.

وي افزود: اساس آن هم اين است که ما در استفاده از انرژي هسته‌اي به دليل رشد و توسعه و شتاب کشور نيازمند يک نياز جدي هستيم که از آن به عنوان حق مسلم کشورمان ياد مي‌شود.

لنکراني تصريح کرد: انتقادي که الان وجود دارد آن  است که ما بايد در روند استفاده ملموس از انرژي هسته‌اي تلاش بيشتري داشته باشيم.

وي با بيان اين که بحث مذاکرات بايد در مسير خود ادامه يابد اظهار داشت: در چند سال اخير همواره احقاق حقوق ملت ايران در مسائل هسته‌اي همواره مطرح بوده است.

لنکراني در پاسخ به سوالي مبني بر ادغام دو دانشگاه ايران و تهران تصريح کرد: زماني که با يک محيط دانشگاهي با بيش از 700 نفر عضو هيئت‌علمي و هزاران دانشجو روبه رو هستيم تصميمات ناگهاني و بدون درنظر گرفتن اعضاي موسسه اقدامي نادرست تلقي مي‌شود.

وي تاکيد کرد: نبايد کارها را عجولانه انجام داد و براي احياي آن به هر اقدامي دست زد چنانچه تصميمي گرفته مي‌شود بايد به نحوي صورت گيرد اساتيد، دانشجو و کارمندان آن موسسه در برابر اين تصميم‌گيري‌ها مشارکت داشته باشند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در پاسخ به متينگ انتخاباتي دولت با استفاده از بودجه بيت‌المال گفت: هر اقدامي که به نوعي فضا را دچار ابهام کند موضوع نادرستي است وظيفه دولت در انتخابات اين است که مراقب برگزاري انتخابات سالم و بدون ابهام باشد.

وي خاطر نشان کرد: چنان چه از خود دولت رفتارهايي سربزند که بر اين ابهامات بيفزايد خلاف وظيفه بوده چرا که در اين شرايط سخت اقتصادي هر هزينه‌اي که براي مردم اقشار ضعيف و مستضعف فايده‌اي نداشته باشد هزينه‌هاي درستي محسوب نمي‌شوند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر اين که چنانچه قرار باشد به نفع افرادي از صحنه انتخابات کناره‌گيري کنيد گفت: به هر حال جبهه پايداري يک کانديدا بيشتر نخواهد داشت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، انتخابات ، متینگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
علی
۱۴:۲۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
نوبت‏ ‏شما‏ ‏هم‏ ‏می‏ ‏رسد‏ ‏شب‏ ‏دراز‏ ‏است