سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فزانس 24 ؛

حمله تروريستي در انفجار تگزاس چندان دور از ذهن نيست

گزارشگر فرانس بيست و چهار در آمريکا گفت به دليل جو رواني حاکم بر آمريکا نمي توان به حمله تروريستي در مورد انفجار تگزاس فکر نکرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني فرانس بيست و چهار، انفجار در کارخانه توليد کود شيميايي در شهر وست در تگزاس آمريکا خسارات سنگيي به ساختمان هاي همجوار وارد کرد.
گزارشگر شبکه در آمريکا گفت  در محل حادثه تلاش براي يافتن افراد مجروح و انتقال آنها از محل ادامه دارد.  نمي توان هم اکنون آمار دقيقي از قربانيان و خسارات اين حادثه اعلام کرد زيرا هر لحظه اين آمار رو به افزايش است. شمار مجروحان به اندازه اي زياد است که موجب برپايي بيمارستان صحرايي در زمين فوتبالي در حوالي کارخانه شده است. شش بالگرد براي اعزام مجروحان با جراحت هاي شديد به بيمارستان ها در حال فعاليت هستند. 
يک مدرسه و يک درمانگاه در جوار اين کارخانه قرار داشتند که به شدت آسيب ديده اند. به همين دليل علاوه بر کارکنان کارخانه بسياري از ساکنان خانه هاي اطراف نيز زخمي شده اند.
فيليپ لوسور در مورد دلايل احتمالي اين حادثه مي گويد پليس تا کنون اطلاعاتي در اين باره ارائه نداده است. اما نخستين فرضيه حاکي از تصادفي بودن اين حادثه است. 
اما جو رواني حاکم بر آمريکا پس از حادثه بوستون و ارسال نامه سمي به باراک اوباما مانع از آن مي شود که افکار عمومي به حمله تروريستي نيانديشد. 







تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.