سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

شهرداری تبریز یکی از الگوهای برتر مدیریت شهری کشور

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: شهرداری تبریز به عنوان یکی از الگوهای برتر کشور در حوزه مدیریت شهری مطرح است که در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های روابط عمومی شهرداری های کشور توانسته فضا سازی خوب و قابل قبولی را ارائه کند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، سیدی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه، همایش، جشنواره و کارگاه‌های آموزشی روابط عمومی مدیریت شهری شهرداری‌های کشور که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است و در بازدید از غرفه شهردار تبریز، افزود:شهرداری تبریز غرفه ای بسیار ساده اما پرجذبه را ارائه کرده که این امر نشاندهنده فکری نو در برپایی این نمایشگاه است .

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به نقش روابط عمومی در آگاه‌ سازی شهروندان، گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی برای ارائه دستاوردهای روابط عمومی به خودباوری آن‌ها کمک می‌کند .

وی ادامه داد: حداقل زمان مورد نیاز برای رسیدن یک نمایشگاه به اوج خود برگزاری آن تا پنج سال است اما استقبال از نخستین نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی‌های شهرداری‌های سراسر کشور نشان دهنده این مهم است که این نمایشگاه پتانسیل بالایی دارد .

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص دستاورد برگزاری نمایشگاه برای روابط عمومی‌ها تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از حقوق شهروندان آگاهی است بهترین شکل دستیابی به این مهم برگزاری نمایشگاه است .

سیدی بیان کرد: در برگزاری نمایشگاه تمام حواس بازدید کنندگان برای درک موضوعات فعال می‌شود که این خود نشان‌دهنده تاثیرگذاری برگزاری نمایشگاه‌ها بر آگاه‌سازی شهروندان است .

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به خودباوری روابط عمومی‌ها کمک می‌کند، ادامه داد: با توجه به اینکه اغلب مدیران اقبال زیادی به روابط عمومی‌ها و تاثیرگذاری فعالیت آن‌ها ندارند و از طرف دیگر جامعه نیز ابزار مورد نیاز را برای شکوفایی این بخش مهم سازمان فراهم نمی‌کند، برگزاری نمایشگاه می‌تواند کمک شایانی به خودباوری روابط‌عمومی‌ها باشد

وی در ادامه تاکید کرد: نمایشگاه روابط عمومی شهرداری‌ها می‌تواند به الگویی برای دیگر دستگاه‌ها تبدیل شود و با توجه به اینکه ایجاد فرهنگ و فرهنگ‌‌سازی بخش مهمی در رسانه و روابط‌عمومی محسوب می‌شود، مردم می‌توانند با نقش مهم آن آشنا شوند .

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی‌ها می‌تواند برندسازی کند، تصریح کرد: در اکثر نمایشگاه‌های صنعتی وجود برندها به عنوان یک شاخص مطرح است بنابراین نه تنها برگزاری نمایشگاه روابط عمومی‌ شهرداری‌‌ها بلکه ابزار اطلاع‌رسانی و همچنین هویت سازمانی آن می‌تواند به یک برند تبدیل شود/س

 

برچسب ها: الگو ، برتر ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.