سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شماوسيما به 162 آمد

اهالي شما و سيما ديدگاه‌هاي مخاطبان را از اهالي 162 سازمان جويا شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي؛ برنامه «شما وسيما» با حضور در واحد 162 امور مخاطبان روابط عمومي رسانه ملي  و گفت‌گو باكارشناسان اين واحد ،گزارشي از بازخورد تماس‌هاي مخاطبان در ايام نوروز و آمار تماس‌هاي انها در خصوص برنامه‌هاي ويژه اين ايام تهيه كرد.
 طبق آمار ارائه شده از تماسهاي مردمي از ميان برنامه‌هاي نوروزي بيشترين اظهار نظرها به ويژه برنامه‌هاي سال تحويل ، سريال‌ها و فيلم‌هاي سينمايي  اختصاص داشته و در بين سريال‌هاي شبانه سريال «پايتخت»، «كلاه قرمزي» و «آب پريا» محبوب‌تر بوده است. مخاطبان همچنين از ميان مستندها مستندهاي «آفريقا» و «ايرانگرد» را بيشتر پسنديده‌اند. برنامه‌هاي ورزشي «500 گل برتر» و «فوتبال خاطره‌انگيز» نيز بيشتر مورد پسند ورزش دوستان واقع شده است. از ميان اين تماس‌ها، تكرار برنامه‌‌هاي نوروزي در روزهاي بعد از تعطيلات بيشترين آمار درخواست را داشته است.     
برنامه «شما و سيما»سال‌هاست كه گزارش پشت صحنه برنامه‌هاي سازمان را تهيه مي‌كند و در بين مخاطبان از مقبوليت خاصي برخوردار است. پخش اين برنامه از اوايل دهه هفتاد آغاز شده و اكنون به تهيه كنندگي و كارگرداني فريبا جعفري هر هفته جمعه‌ها روي آنتن مي‌رود. مخاطبان در دوردست ترين نقاط كشور ديدگا‌ه‌هايشان را درباره برنامه‌ها از طريق ايميل ، نامه و تلفن با عوامل اين برنامه در ميان مي‌گذارند . فرانك پرندي تدوينگر، آرش عبدالعظيمي گزارشگر، علي نادري مدير توليد، و محمد وطني تصويربردار اين برنامه اند.
سامانه ارتباط با مخاطبان رسانه ملي به آدرس www.162.irib.ir فعال است. رايانامه162@irib.ir در كنار سامانه تلفني 162(ويژه شهروندان تهراني) و 2781-021 (ويژه مخاطبان شهرستاني)‌ براي ارائه نظرات مخاطبان پيش بيني شده است. /ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.