سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مجموعه سوار کاری گنبد کاووس:بازسازی پیست با تأخیر دنبال می شود

حکیم ایگدری گفت : متاسفانه بازسازی پیست مجموعه گنبد با تأخیر زیادی دنبال می شود.

حکیم ایگدری مدیر مجموعه سوارکاری گنبد کاووس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کار باز سازی پیست ، از تیر ماه سال 91 آغاز شده و قرار بود آبان همان سال افتتاح شود که به بهمن موکول شد  و بعد از آن به تعطیلات بهار خورد .قرار است که از دو دسه روز دیگر کار باز سازی آغاز شود و اگر با جدیت انجام شود پیست 2 ماهه قابل بهره برداری است. 

وی اضافه کرد: از مسئولین انتظار داریم توجه ویژه ای به این مجموعه کنند و هر چه سریعتر پیست را آماده کنند. 

ایگد‌ری افزود: این مکان در سال 1350 هجری شمسی احداث شده است و از آن زمان امکانات آن بهسازی نشده است. 

وی عنوان کرد: به غیر از بازسازی پیست ، دو حلقه چاه برای آبرسانی آب مجموعه و کشاورزی بايد حفر شود ، حذف اصطبلها‌ی قدیمی و احداث اصطبلها‌ی جدید با امکانات نو  و  باز سازی جایگاه تماشاگران  بايد در دستور کار قرار  گيرد .

ایگد‌ری گفت: گنبد پایتخت کورس ایران است و در زمان برگزاری مسابقات آن هر هفته استقبال زیادی از آن می شود و عده ای از این طریق در آمد زایی دارند.
  
ایگدر‌ی گفت: هم اکنون به دلیل آماده نبودن پیست گنبد، رقابتهای کورس بهاره در منطقه آق ‌قلا برگزار می شود . این جمعه 30 فروردین هفته هفتم آن انجام خواهد شد و مسابقات کورس به بندر ترکمن می رود و از آنجا نیز به تهران و پا‌ئیزه دوباره به گنبد باز می گردد. 


وی اشاره کرد: در فصل زمستان نیز هر از گاهی مسابقات کورس را برگزار می کنیم. 


وی در پایان خاطر نشان کرد: سوار کاری، رشته مفر‌ح و پاکی است و برای اینکه افراد زیادی را جذب آن کنیم باید بیشتر در جامعه معرفی شود .


برچسب ها: پیست ، کورس ، سوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.