سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگي: ما هنوز شکایتی دریافت نکرده ایم/ سازمان لیگ با مدرک، کارت بازی مجیدی را صادر کرد

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: کمیته انضباطی هنوز چیزی به باشگاه ابلاغ نکرده است، به محض ابلاغ و شکایت سپاهانی ها، یک نماینده حقوقی را برای دفاع به کمیته انضباطی معرفی می کنیم.

محسن بزرگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: سازمان لیگ متولی فوتبال بوده و کارت بازی فرهاد مجیدی هم سازمان لیگ صادر کرده است. فرهاد مجیدی یک بازیکن رسمی و قانونی تیم استقلال مي باشد که کارتش نيز صادر شده است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال اظهار داشت: فرهاد مجیدی بعد از قرارداد بستن با استقلال برای صادر شدن کارتش چند هفته بازی نکرد. ما مدارکی به سازمان لیگ ارائه دادیم که براساس آن کارت بازی مجیدی هم صادر شد و توانست برای استقلال بازی کند.

وی درباره عدم فسخ قرارداد توزی و ردی گفت: ما نباید مدارک را به باشگاه سپاهان نشان دهیم. ما با ارائه مدارک به سازمان لیگ کارت بازی مجیدی را دریافت کردیم.

بزرگي درباره شکایت توزی ولیام ردی دو بازیکن خارجی از استقلال گفت: در حال حاضر شکایتی به من ارجاع نشده است. من شکایت این دو بازیکن را نه تکذیب و نه تأیید می کنم. شاید شکایت این دو بازیکن خارجی به دست مسئولان عالی رتبه استقلال رسیده که من از آن بی خبرم.

معاون حقوقي باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: اگر مستندات و مدارک ما درست نبود سازمان لیگ کارت بازی فرهاد مجیدی را صادر نمی کرد./مح
برچسب ها: استقلال ، کارت ، مجیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.