سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی تاكسی هوایی در فرودگاه بیرجند

نماینده مردم بیرجند بیان اینكه تمام استانداردهایی كه برای سایر هواپیماهای استان انجام می شود برای این تاكسی ها نیز صورت می گیرد، گفت: قیمت این تاكسی نسبت به هواپیماهای دیگر بسیار كمتر است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی افزود: در این راستا دو هواپیمای دو نفره، دو هواپیمای شش نفره و دو هواپیمای 18 نفره آماده خدمت رسانی به مردم استان برای سفر به اقصا نقاط كشور هستند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تنها پرواز به برخی استان ‌ها از فرودگاه بین المللی بیرجند انجام می شود كه با راه اندازی این تاكسی ها پرواز به تمام نقاط كشور فراهم می شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه تمام استانداردهایی كه برای سایر هواپیماهای استان انجام می شود برای این تاكسی ها نیز صورت می گیرد، گفت: قیمت این تاكسی نسبت به هواپیماهای دیگر بسیار كمتر است.

عبادی با بیان اینكه راه اندازی این تاكسی های هوایی زیر ساخت خوبی برای استان به شمار می رود، ادامه داد: با راه اندازی این تاكسی هوایی و منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به عنوان بارانداز شرق كشور مطرح خواهد شد.

وی یادآور شد: تمام اعتبار در نظر گرفته شده برای این كار توسط بخش خصوصی هزینه شده است و هیچ گونه اعتبار دولتی برای راه اندازی تاكسی هوایی اختصاص نیافته است.

برچسب ها: هوایی ، تاکسی ، بیرجند ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.