سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

Lumia 950 اسمارت فون بعدی نوکیا

در هفته گذشته تصویری از یک اسمارت فون در فضای مجازی منتشر شد که ادعا می شود، پرچم دار بعدی نوکیا، یعنی Lumia 950 می باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، همراه با تصاویر منتشر شده از این محصول، مشخصات اندکی هم از آن ارائه شده  که از جمله می توان به استفاده از صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن HD (۱۲۸۰ در ۷۶۸) به جای استفاده از رزولوشن Full HD  (1920*1080) در این محصول اشاره کرد، که البته با توجه به استفاده از صفحه نمایش های Full HD در اسمارت فون های اندرویدی سطح بالای ساخته شده توسط شرکت های رقیب، این اقدام کمی  به عجیب به نظر می رسد، البته این صفحه نمایش به همراه یک تکنولوژی شبیه به  PureMotion HD که برروی لومیا ۹۲۰ استفاده شده بود ارائه می شود.


 همچنین دوربین Lumia 950، همان گونه که پیش بینی می شود باید از نظر دوربین مانند دوربین در سطح بالای در میان رقبای خود قرار بگیرد، این محصول از یک سنسور بزرگ در مقایسه با رقبایش بهره می برد. فلاش Xenon، تثبیت کننده ویدئویی و بازدهی عالی در نور کم از جمله ویژگی های دوربین اسمارت فون نوکیا خواهد بود.


 احتمالا می رود که نوکیا در ماه ژوئن سال جاری از این اسمارت فون رونمایی کند و تا آن زمان برای دستیابی به اطلاعات جدیدتر و عکس بیشتر باید صبر کرد. در زیر طرح های دیگر از این اسمارت فون را می توانید مشاهده نمایید.





تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.