سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري ولگرد خياباني راز 31 فقره سرقت فاش کرد

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه آذربايجان شرقي از کشف راز 31 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "محمد خشتگر" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، عوامل انتظامي براي دستگيري سارق يا سارقان موضوع را بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند. 
سرهنگ خشتگر افزود: در اين راستا عوامل انتظامي شب گذشته فردي را که به صورت مشکوک در محل هاي سرقت پرسه مي زد دستگير و به پليس آگاهي منتقل مي کنند. 
وي تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 31 فقره سرقت از داخل خودروهايي از نوع پيکان و پرايد اعتراف و اعلام داشت با توجه به اعتياد شديد به مواد مخدر و طرد از طرف خانواده اقدام به سرقت ميکرده و اموال مسروقه را به قيمت ناچيزي جهت تهيه مواد مخدر به فردي به هويت معلوم مي فروختم. 
وي بيان کرد: سارق در بازجوئي هاي پليس اعلام داشت سرقت ها را موقع شب از خودروهايي که داراي سيستم امنيتي از قبيل دزدگير و غيره نبوده انجام مي دادم که موقع دستگيري هم براي سرقت رفته بودم که توسط ماموران دستگير شدم. 
سرهنگ خشتگر در پايان خاطر نشان کرد: در ادامه پرونده کليه مالباختگان شناسائي شدند و متهم دستگير شده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد./ف
برچسب ها: ولگرد ، سرقت ، راز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.