سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور رئيس‌كل گمرك جمهوري اسلامي ايران صورت گرفت

افتتاح چند طرح فني و عمراني در گمركات كرمانشاه

با حضور دكتر عباس معمارنژاد، رئيس‌كل گمرك جمهوري اسلامي ايران، چند طرح فني و عمراني در گمركات استان كرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي گمركات استان كرمانشاه، رئيس‌كل گمرك كه به اتفاق تني چند از معاونين و مديران كل اين سازمان، به اين استان سفر كرده بود در بازديد از گمرك مرزي پرويزخان از نزديك با فعاليت و رويه‌هاي گمركي اين گمرك آشنا شد.

گمرك پرويزخان يكي از گمركات مهم و فعال استان كرمانشاه است كه حدود 180 كيلومتر با مركز اين استان فاصله دارد و عمده كالاهاي صادراتي كشورمان به عراق از طريق اين گمرك انجام مي‌شود.

براساس اين گزارش گمرك پرويزخان در سال 91 در بين گمركات و بازارچه فعال صادركننده كالا به عراق رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

اين گزارش حاكي است، رئيس‌كل گمرك و هيئت همراه سپس با حضور در گمرك خسروي، طرح بايگاني ريلي اين گمرك را افتتاح كرد.

وي در اين بازديد ضمن آشنايي با نحوه ارائه خدمات گمركي به صاحبان كالا و مسافران طي جلسه‌اي به بررسي مسائل و مشكلات موجود پرداخت و از زحمات و تلاش كاركنان گمركات استان قدرداني كرد.

شايان ذكر است كه حسن بقائي معاون توسعه مديريت و منابع، ناصر علي‌مددي جهرمي معاون حقوقي و نظارت، صفرعلي مرادي مشاور رئيس‌كل و مديركل حراست و امورانتظامي، محمدحسين سميع علي‌آبادي مشاور رئيس‌كل و مديركل دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات و حسين دمياد مديركل مركز مبارزه با جرائم سازمان‌يافته گمرك، رئيس‌كل گمرك جمهوري اسلامي ايران را در اين سفر همراهي مي‌كردند./عب
برچسب ها: افتتاح ، گمرک ، فنی ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.