سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دواتگري با يادآوري همايش يكصد‌هزار نفري دولت در استاديوم آزادي:

ميتينگ انتخاباتي آزادي، براي تحميل كانديداي دولت به مردم است

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس، با بيان اينكه ميتينگ انتخاباتي يكصد‌هزار نفري دولت در استاديوم آزادي هيچ توجيهي ندارد، گفت: دولت درصدد است با تبليغات كاذب و با استفاده از امكانات دولتي، كانديداي خود را به مردم تحميل كند.

"مهدي دواتگري" نماينده مردم عجب‌شير و مراغه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، برگزاری جشن تقدیر از خادمان ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی با سخنرانی رئیس‌جمهور را حرکت انتخاباتی دولت در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم خواند و گفت: دولت درصدد است در اين ميتينگ انتخاباتي با تبليغات كاذب و با استفاده از امكانات دولتي، كانديداي خود را به مردم تحميل كند.

وي در ادامه با طرح اين سوال كه  برگزاري اين همايش چه توجيهي دارد، افزود: منابع مالی بسیار وسیعی که برای برپایی این جشن انتخاباتی تدارک دیده شده يك اقدام و نمونه بارز بهره‌برداری و سوءاستفاده آشکار از امکانات عمومی و بیت‌المال برای انتخابات است که اقدامی خلاف شرع و قانون به شمار می‌رود.

عضو كميسيون امنيت ملي با بيان‌اينكه تامين منابع هزينه‌اي برپايي اين همايش مشخص نيست، اظهار داشت: آيا آب‌كشي و جاده‌كشي روستاها، بيمه بازنشستگان، حمايت از توليد براي اشتغال جوانان و تكميل پروژه‌هاي مهر‌ماندگار مهمتر است يا برگزاري ميتينگ انتخاباتي؟

دواتگري در خاتمه خاطر نشان كرد: مجلس به  واسطه رکن نظارتی خود در این قضیه ورود خواهد کرد و بررسی‌های لازم در این باره را انجام مي‌دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: میتینگ ، دولت ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.