سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تولید 12 میلیون لیتر بنزین با استاندارد های جهانی در پالایشگاه اصفهان

معاون و مدير عامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي از تولید 12 میلیون لیتر بنزین با اعتباری بالغ بر 700میلیارد ريال در پالایشگاه اصفهان خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان عليرضا ضيغمي با اعلام اين خبر گفت: خوشبختانه در سال "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي"، توانستيم اين طرح مهم را به نتيجه برسانيم و اميدواريم بقيه طرح هاي مربوط به بهبود و بهينه سازي فرآيند پالايشگاه اصفهان كه با هدف زيست محيطيمبني برارتقاء كيفيت محصولات و كاهش خوراك اين واحد صنعتي تعريف شده به طور جدي دنبال گردد.

وي افزود: مجتمع بنزين سازي كه گام اول در جهت اجراي بهينه سازي پالايشگاه اصفهانمحسوب مي گردد، در راستاي بهبود وضع زیست محیطی و افزایش تولید بنزین و ارتقای کیفیت محصولات پالایشگاه تا سطح استانداردهای جهانی اجرا می شود.

ضيغمي اظهار کرد: طرح بنزین سازی پالایشگاه اصفهان مشتمل بر سه واحد است که واحد تصفیه هیدروژنی نفتا(NHT) با ظرفیت ٦٠ هزار بشکه در روز تکمیل شده و تحویل بهره بردار قرار گرفته است.

وي افزود: واحد تبدیل کاتالیستی با احیای مداوم (CCR) با ظرفیت ٣٠ هزار بشکه در روز ۹۵ درصد و واحد آیزومریزاسیون(ISO) با ظرفیت ٢٧ هزار بشکه در روز تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون وزير نفت تصریح کرد: مجتمع بنزین سازی این شرکت اواخر اردیبهشت ماهسال جاری راه اندازی و روزانه حدود ۳ میلیون لیتر به تولید بنزین در واحدهای فرایندی اضافه خواهد شد.

به گفته ضيغمي ، کیفیت بنزین تولیدی نیز به عدد اکتان(درجه آرام سوزی) ۹۸ و ۸۷ ارتقا می یابد و تولید بنزین پالایشگاه اصفهان، از ۹ میلیون لیتر به ۱۲ میلیون لیتر می رسد./ع

برچسب ها: اصفهان ، شرکت ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.