سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنبه های مثبت و منفی کاهش تیم های لیگ برتری؛

صدر: لیگ 18 تیمه، فوتبال را در تمام نقاط کشور توسعه می دهد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کاهش تیم های لیگ برتری جنبه های مثبت و منفی زیادی دارد ولی در هر حال تعداد تیم های بالا موجب افزایش و توسعه فوتبال در نقاط مختلف کشور می شود.

حمیدرضا صدر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به نظر من اگر همان 18 تیم باقی بماند موجب توسعه اجتماعی و اقتصادی شهرستان ها می شود، به عقیده من ورزش به همه جا مي رود و کاملاًً این یک موضوع کمیت پذیر است در غالب فوتبال، اما در مسائل اقتصادی اجتماعی بطور حتم کیفیت پذیر نیز می شود.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: از طرفی دیگر ورزشگاه های و امکانات و حتی تعداد تماشاگران هم موجب می شود تا مسئولان به فکر بهبود این وضعیت بیفتند که کاهش تیم های لیگ برتری یکی از راه حل های این موضوع است البته خنثی شدن چند تیم در میانه جدول نیز که فقط می خواهند لیگ تمام شود و در چند بازی پایانی هیچ نقشی در بالا بدون حساسیت و کیفیت نداشته مزید بر علت می شود  تا با کاهش تیم های لیگ برتری موافقت شود .

وی خاطر نشان کرد: در ایتالیا هم در سال 2004که از لیگ 18 تیمی به 20 تیمی رسیدند در حال حاضر با بررسی مشکلات تصمیم گرفتند که به خاطر تعداد تماشاگران و فرسوده شدن استادیوم  باز هم تعداد تیم ها را کاهش دهند.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: ما می توانیم با حفظ همین 18 تیم در لیگ برتر به افزایش وحدت ملی کمک کنیم البته از طرفی دیگر شهرستان هایی مثل درود هم به افزایش امکانات سخت افزار یشان کمک کند./مح


برچسب ها: چند ، بازی ، صدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.