سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کش و قوس هاي پرونده شکايت علي دايي از باشگاه پرسپوليس با کميته انضباطي بالا گرفت

شکری: کميته انضباطي کلکسیونی از اشکالات حقوقی است/حسن زاده: رفتار مشاور حقوقی پرسپولیس حرفه ای نیست/پس بیانات خودشان هم "کشکی" بوده؟

کش وقوس هاي پرونده شکايت علي دايي، بين باشگاه پرسپوليس با کميته انضباطي به سوژه تازه اي تبديل شده است.

مصطفی شکری وکیل و مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اعضای کمیته انضباطی مستندات باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد دایی با این باشگاه را در رأی نهایی لحاظ نکردند. به نظرم کمیته انضباطی با اعلام این رأی پرونده را در هاله ای از ابهام برد.

شکری در ادامه اظهار داشت: ایرادهای بسیاری به رأی صادر شده و مفاد آن وارد است. ما حکم صادر شده را قبول نداریم و به طور قطع نامه ای برای بررسی مجدد پرونده دایی به کمیته استیناف  ارائه می دهیم.

شکری تصریح کرد: اعضای کمیته انضباطی ماده 12 آئین نامه انضباطی بند 3 و 4 را حتما بخوانند.براساس بند 3 ، مستندات و دفاعیات طرفین دعوا باید در حکم صادر شده لحاظ شود اما در پرونده دایی ، این مسئله رعایت نشده است.

معاون حقوقی پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی به نفع چه کسانی آراء را صادر می کند.حکم صادر شده کاملا ایراد دارد.

وی در ادامه بیان داشت: رأی صادر شده کمیته انضباطی کدخدا منشانه بوده و این حکم به صورت دادستانی نوشته شده است. کمیته انضباطی فقط به جلسات بین طرفین دعوا استناد کرده است.

 وی درادامه بیان داشت: پاداش130میلون تومانی جام حذفی در قرارداد دایی لحاظ نشده است و جریمه 50 میلیونی هم باید از قرارداد دایی کسر شود.

وی در ادامه بیان داشت: کمیته انضباطی براساس صورت جلسه ای که صرفاً به امضای نمایندگان دایی رسیده رأی را صادر کرده است. 
به طور حتم ما رأی صادر شده  را در کمیته استیناف مطرح می کنیم. این رأی باید توسط کمیته استیناف اصلاح شود.

وی درادامه بیان داشت: امیداوارم اعضای کمیته  استیناف که سوابق زیادی در حوزه ورزشی دارند نکات حقوقی را مد نظر بگیرند و با رعایت اصول و مقررات حقوقی رأی صادر شده را نقض کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته  استیناف بايد با نقض رأی صادر شده پرونده دایی ، اثرات نامطلوب چنین رأیی را از حافظه تاریخی کمیته  انظباطي پاک کند.
 
**اسماعیل حسن زاده: رفتار مشاور حقوقی پرسپولیس حرفه ای نیست/پس بیانات خودشان هم "کشکی" بوده؟
 
اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در گفتگو با خبرنگار ما افزود:‌ مشاور حقوقی پرسپولیس رفتارش حرفه ای نیست. وی به جای اینکه در رسانه ها جنجال آفرینی کند بهتر است شکایت باشگاه پرسپولیس را به مراجع بالاتر بدهد.

حسن زاده در ادامه اظهار داشت: اگر رأی صادر شده توسط کمیته انضباطی کدخدا منشانه و داستانی است ، دفاعیات باشگاه پرسپولیس هم نسبت به پرونده دایی کشکی است.

وی بیان کرد: ما در کمیته انضباطی هیچ وقت نمی گوییم که دفاعیات شاکیان خوب یا بد بوده است . تیم ها هم نباید آرای صادر شده را به سخره بگیرند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: عاقلانه این است که باشگاه پرسپولیس مستنداتش را به کمیته استیناف ارائه دهد تا این کمیته بار دیگر پرونده دایی را رسیدگی کند.
برچسب ها: شکری ، کمیته ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.