سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های شبکه یک سیما در آستانه انتخابات؛

"اگر من رئیس جمهور بودم"! / "همه با هم" به استقبال رئیس جمهور می رویم

تهیه کننده برنامه "همه با هم" گفت: آیتم "اگر من رئیس جمهور بودم" با حضور گسترده مردم به استقبال رئیس جمهور می رود.

فرج آلادین، تهیه کننده برنامه "همه با هم" ویژه انتخابات ریاست جمهوری در خصوص چگونگی حضور مهمانان و هدف برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه "همه با هم" در هر قسمت در هر استان کشور به سراغ استاندار آن شهر رفته و وی را به برنامه دعوت می کند.


وی با اشاره به حضور کارشناسان سیاسی در برنامه "همه با هم" تصریح کرد: در هر قسمت که در یکی از استانهای کشور برگزار می شود، یک کارشناس سیاسی زبده و در کنار آن یک چهره نخبه و یا سرشناس کشور که در آن استان مورد نظر زندگی می‌کنند میهمان برنامه "همه با هم" می شوند.
آلادین با  اشاره به آیتم "یک خاطره، خبرنگار" اظهار داشت: آیتم "یک خاطره، خبرنگار" در هر استان با حضور خبرنگار واحد مرکزی ضبط و اجرا می شود و خبرنگار مورد نظر به بیان خاطره ای از دوره ریاست جمهوری قبلی می پردازد.
این تهیه کننده در خصوص آیتم دیگر "همه با هم" تصریح کرد: آیتم "اگر من رئیس جمهور بودم" در برنامه "همه با هم" یک بنر را نصب کرده و مردم در این برنامه حاضر می شوند و خودشان را جای رئیس جمهور می گذارند و می‌گویند که اگر رئیس جمهور بودند چه کاری را انجام می دادند.
آلادین با اشاره به آیتمهای نمایشی ویژه برنامه "همه با هم" ابراز داشت: در هر برنامه نمایشی با حضور بازیگران صاحب نام کشور چون "رضا بنفشه خواه"، "علی ابوالحسنی"، "علیرضا آلادین"، "حسن ری وندی" و دیگر بازیگران در راستای محتوای برنامه همان شب در استان مورد نظر اجرا می شود.
وی با اشاره به قسمت ششم که امشب روی آنتن می رود تصریح کرد: در برنامه امشب به استان "خوزستان" می رویم و از نخبگان علمی میزبان "دکتر حسین نگهبان" می شویم و "دکتر حجازی" استاندار این شهر به همراه "دکتر حسینی" کارشناس سیاسی به برنامه "همه با هم" می ‌آیند و بحث مورد نظر را آغاز می کنند.
آلادین با اشاره به مجریان ثابت ویژه برنامه "همه با هم" گفت: "سینا شفیعی" و "سعید چهگاهی" مجریان ثابت این برنامه هستند و تغییری در این خصوص حاصل نمی شود.
وی با اشاره به هدف اصلی "همه با هم" تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و اطلاع رسانی درست جز اهداف اصلی ویژه برنامه "همه با هم" است.
آلادین در خصوص کم شدن 3 دقیقه از برنامه "همه با هم" امشب اظهار داشت: به دلایل فشردگی برنامه امشب شبکه یک سیما، "همه با هم" به مدت 17 دقیقه بعد از اخبار ساعت 19 روی آنتن می رود.
گفتنی است؛ "محمدرضا آلادین" کارگردان، فرج آلادین تهیه کننده، مهدی ترابیان کارشناس برنامه، عبدالرضا یعقوبی و علی رضا دانش پژوه نویسنده، محمد روزبهانی مدیر تصویربرداری، فرزانه خاکپور تدوین، مهرنوش حاجی حسینی سرپرست هماهنگی، احمد حق شناس مدیر تولید این مجموعه هستند.
شایان ذکر است؛ ویژه برنامه "همه با هم" با رویکرد انتخابات در 29 استان و با مدت زمان 20 دقیقه هر شب بعد از خبر ساعت 19 روی ‌آنتن شبکه یک سیما می‌رود و این برنامه تولیدی بوده و ضبط آن تا اوایل خردادماه در استانهای کشور ادامه دارد./ص
برچسب ها: گ ، گ ، گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مهدی حسینی
۰۹:۰۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۲
بسیار برنامه خوبی بود