سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیرین مدرسه ساز، تبلور عشق و امیدند

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار گفت: خیرین مدرسه ساز موید عشق و امید در توسعه فضای آموزشی شهریار هستند و نقش آ‌نها در مدرسه سازی این منطقه جدی اثرگذار و شایسته تقدیر است.

باقری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان و تقدیر از بزرگان عرصه گسترش مدرسه سازی در این منطقه اظهار داشت: بیش از 6 هزاز خیر مدرسه ساز از گروه های سنی مختلف در شهریار فعالانه به ایفای نقش می پردازند که مایه افتخار این شهرستان هستند و با حمایت از توسعه فضای آموزشی با اهدا زمین، مصالح، وجه نقد و قبول مسئولیت احذاث مدرسه و.. در این حوزه حضور پررنگ و جدی دارند.
وی در ادامه افزود: برگزاری هفتمین جشنواره تقدیر از فعالان این عرصه با حضور جمعی از مسئولین اعم از مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران، نماینده مجلس فرماندار شهریار و .. نشان دهنده جایگاه والای خیرین مدرسه ساز در این حوزه است.
باقری در نهایت تصریح کرد: فعالان  این عرصه متشکل از چهار طیف بخش های مردمی، فرهنگی، دانش آموزی و اعضای مجمع هستند که با اقدامات مثبت و اثرگذار خود بالندگی و پویایی و امید را در قشر دانش آموزی شهریار به ارمغان می آورند./ل
 
برچسب ها: خیرین ، مدرسه ساز ، باقری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.