سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

965 واحد مسکن روستایی در اردبیل مقاوم‌سازی شده است

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در طول شش ماه گذشته بیش از 965 واحد مسکن روستایی در شهرستان اردبیل مقاوم‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر در مراسم افتتاح و بازدید از ادامه تکمیل طرح هادی ثمرین اردبیل اظهار داشت: با اختصاص اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان طرح هادی ثمرین ادامه یافته و تکمیل می‌شود.

وی همچنین از اختصاص 20 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مقبره امامزاده واقع در مرکز بخش ثمرین خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری و کمک اهالی این مقبره تکمیل شده و هموطنان در این منطقه می‌توانند از فضای معنوی و روحانی آن استفاده کنند.

فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته باید طرح هادی روستاهایی که نیمه‌تمام مانده، تکمیل شود که در این راستا با اولویت‌بندی به نظر می‌رسد، طرح‌های نیمه‌تمام باید تکمیل شده و بهره‌برداری از آنها در دستورکار قرار گیرد.

دبیر با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن به استفاده از وام‌های مقاوم‌سازی توسط روستاییان اشاره کرد و آن را در کاهش آسیب‌ها و تلفات بسیار مؤثر دانست.

فرماندار اردبیل اضافه کرد: در شش ماه گذشته، بیش از 965 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده است و روستاییان می‌توانند، برای ساخت و مقاوم‌سازی مسکن خود از این وام با کمترین درصد بهره استفاده کنند.

دبیر بیان کرد: در دولت نهم و دهم فرصتی پیش آمده تا با استفاده از طرح مقاوم‌سازی و بهسازی مساکن کم‌دوام و بی‌دوام در کنار کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه بستری فراهم آید تا مشکلات و گرفتاری‌های احتمالی مردم برطرف شودب/.

برچسب ها: اردبیل ، مقاوم ، سازی ، مسکن ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.