سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانگیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجويان اجازه سوءاستفاده انتخاباتي از فضاي دانشگاه را ندهند

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بيان اينکه دانشجويان نبايد اجازه سوءاستفاده انتخاباتي از فضاي دانشگاه را بدهند، گفت: سوء‌استفاده از دانشجويان براي پيروزي در انتخابات یک توهین به این قشر نخبه به حساب می‌آید.

"کیامرث جهانگیری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با چگونگی عملکرد دانشجویان در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: قشر دانشگاهی اعم از اساتید و دانشجويان باید با روش‌های علمی و مستندات ارائه شده از سوی کاندیداها در هدايت جامعه براي يک انتخاب اصلح تلاش مضاعف داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه برخی از گروه‌های سیاسی سعی در استفاده ابزاری دانشجویان برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود دارند، تصریح کرد:  برخی کاندیداها در جمع دانشجویان مقاطع پائین تحصیلی با سخنرانی‌هایی سعی دارند که دانشجویان را پیرو دیدگاه‌های خود کنند تا از این طریق با تاثیرگذاری دانشجویان در محیط اطراف خود بتوانند آرایی را برای کسب نتیجه مطلوب و پیروزی درانتخابات بدست بیاورند.
 
این کارشناس سیاسی افزود: چنانچه دانشجویان بدون مستندات و شاخصه‌های‌ علمی تحت تاثیر احزاب و گروه‌های سیاسی قرار گیرند، قطعا مباحث مطرح شده کاندیداها به مباحث رئالیستی تبدیل می‌شود.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تاکيد کرد: سوء‌استفاده از دانشجويان براي پيروزي در انتخابات یک توهین به این قشر نخبه به حساب می‌آید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، دانشگاه ، اصلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.