سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دور دنيا با سه چرخه + تصاوير

دو معلم انگليسي با هدف ارتقاي سطح آموزش در كشورهاي فقير و در حال توسعه جهان با سه چرخه اي جذاب دور دنيا را مي چرخند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،نيك كوف و ريچ سيرز دو معلم انگليسي هستند كه پس از دور زدن انگلستان و ديگر كشورهاي اروپايي با سه چرخه خود ، از طريق راه دريايي به كشورهاي حوزه تنگه اميد نيك آمده و از آنجا قصد عزيمت به هندوستان و از شهر شانگهاي چين به قاره آمريكا را دارند تا سرانجام دوباره به انگلستان برسند.
حداكثر سرعت اين سه چرخه 34 مايل بر ساعت بوده و  شعار اصلي اين دو معلم در اين سفر "ارتقاي آموزش" در تمامي كشورهاي جهان عنوان شده است.
اين دو تاكنئن به كشورهاي فقير و محروم بسياري همچون سودان،بروندي،رواندا،تانزانيا،اوگاندا،مالاوي،بوتسوانا و ناميبيا سفر كرده اند و سعي دارند تا با گرفتن تصاوير از وضعيت آموزش در اين كشورها و تامين كمك هاي بشر دوستانه به ارتقاي اين موضوع كمك شاياني كنند.
اين دو در خصوص اين مسافرت خود مي گويند:طبق گفته ها قرار است تا در سال 2015 ميلادي بي سوادي در جهان ريشه كن شود اما به نظر ما آموزش 61 ميليون نفر در جهان كه از كمترين امكانات آموزشي محرومند كاري بسيار دشوار است و اين موضوع نيازمند تلاش برخي ها همچون ما دو نفر است كه در اين راه هميار باشيم.

اين دو ادامه دادند:سفر ما عمدتا به كشورهاي فقير جهان است و سعي داريم مسير دور دنياي ما از بين كشورهاي فقير جهان باشد ، بنابراين در ادامه از بخش هاي فقير نشين قاره آسيا همچون هند و پاكستان عبور خواهيم كرد و در قاره آمريكا نيز سعي داريم تا به كشورهاي عمدتا لاتين برويم تا وضعيت آموزش در آنجا را نيز مشاهده كنيم.
برچسب ها: دور ، دنیا ، سه چرخه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.