سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکایت سعودی‌ها علیه استقلال در کمیته حقوقی AFC مطرح شد

تاج : اقدام الهلال ، فقط حاشيه سازي است

سرپرست سازمان ليگ : تنها اتفاقی که ممکن است پیش بیاید، محرومیت یک یا چند جلسه ای همراهی هواداران تیم استقلال در بازی ها است.

تاج سرپرست سازمان لیگ در این رابطه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اقدامات از این دست سعودی ها  فقط یک حاشيه سازي  است و  AFC  ، هیچ باشگاهی را به خاطر اقدامات هوادارانش، از بازی های لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی کند.
 
وی افزود: تنها اتفاقی که ممکن است پیش بیاید، محرومیت یک یا چند جلسه ای همراهی هواداران تیم در بازی ها است.

با این حال سازمان لیگ ایران شکایت سعودی‌ها به AFC را تایید نکرده است اما به نوشته سایت "کوره"، AFC اعلام کرده که شکایت سعودی‌ها را دریافت و آن را تقدیم کمیته‌ حقوقی AFC کرده تا تصمیمات لازم را در این زمینه بگیرد.

سایت کوره عربی نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت عربستان را با مستندات و فیلم دریافت کرده است و آن را در اختیار کمیته‌ حقوقی AFC قرار داده است تا تصمیمات لازم را در این زمینه اتخاذ کنند.

چند روزی است که شنیده می شود سعودی ها به دنبال شکایت از استقلال پس از بازی الهلال عربستان با این تیم هستند که در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست دادند.

سعودی‌ها که مدتهاست در پی حاشیه سازی برای تیم های ایرانی هستند پس از رایزنی با تیم های عربی قصد دارند نام باشگاههای ایرانی را از فهرست لیگ قهرمانان آسیا حذف کنند.
 
به همین منظور به دنبال طرح شکایت در AFC هستند تا برای یک بار هم شده نام فوتبال ایران را با اما و اگرها مواجه کنند. گفته می شود آنها امروز نامه ای به AFC ارسال کرده اند و در آن به دلایل مختلفی استقلال را متهم جلوه داده اند./زر
برچسب ها: تاج ، afc ، استقلال ، شکایت ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.