سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تام کروز به سیاره "فری" حمله می کند

تام کروز در فیلم تخیلی دیگری با نام "یوکیکاز" بازی خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از وارپ، کمپانی بزرگ "برادر وارنر" قصد دارد فیلمی بر مبنای یک رمان نوشته ی "چوهی  کامبایاشی" با نام "یوکیکاز"  بسازد و "تام کروز" تهیه کننده اصلی این اثر است که به عنوان نقش اول هم در این اثر ایفای نقش خواهد کرد.
احتمالا "تام لزلی" تهیه کننده ی فیلم "تنها چیزی که نیاز داری کشتن است" (که 2014 اکران میشود) هم تهیه کنندگی این اثر را همراه با "تام کروز" برعهده خواهد گرفت، هنوز فیلمنامه نویس و کارگردان این اثر مشخص نشده اند.
داستان این فیلم در سی سال پیش یعنی در حدود سالهای 1980 رخ می دهد و در آن موجودات فضایی که از سیاره ای نا شناخته با نام "فری" آمده اند، از ناحیه ای از قطب جنوب وارد سیاره زمین می شوند و اولین موج حمله فضایی ها به انسان ها شکل می گیرد و اینبار تمام بشریت در حالی که مشکلات سیاسی بین کشورها بسیار زیاد هست، برای اولین بار با هم متحد میشوند تا در آن برهه ی زمانی این موجودات فضایی را از بین ببرند.
در این فیلم در حالی که جنگ سختی در سیاره ی زمین در حال رخ دادن است یک ستوان دوم نیروی فضایی آمریکا با بازی "تام کروز" با سه سفینه ی فوق پیشرفته به سیاره ی این فضاییان حمله می کند تا منبع و منشاء حضور این بیگانگان را در سیاره ی خودشان نابود کند تا تغذیه ی نیروهای بیگانه در زمین غیر ممکن شود و بشریت به پیروزی برسد.
هنوز تاریخ شروع فیلمبرداری این اثر مشخص نشده است./ي2
برچسب ها: تام کروز ، فری ، سینما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.