سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آینده ای روشن در انتظار همراه کوچک

در زندگی امروزی ما غیر از تلفن همراه یک همکار و همیار بسیار کوچک نیز وجود دارد که به عنوان یک همراه همیشگی در کار و سرگرمی در خانه و محل کار ما یافت می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران و به نقل از  سی ان ان ،‌ این وسیله کوچک همان ماوس است که مرکز الکترونیک و میکروتکنیک سویس در نوشاتل مشغول آزمایش و اختراعی است که می توان آن را ماوس آینده خواند.
این وسیله به نام " اسپیس کودر" معرفی شده است که یک ماوس  سه بعدی است که امکان تجسم دقیق فضایی را فراهم می کند و به آسانی ، بدون تمامی با  اشیاء تصویر سه بعدی از آنها می دهد که از آن می توان در لپ تاپ ها و تلویزیون  های هوشمند و یا اسمارت خون بکار گرفته شود.
 به گزارش  این خبرگزاری ، یک مهندس فرانسوی در توضیح این اختراع می گوید:  می توانیم این ماوس را برای جابجا کردن  شیئی مورد نظر در صفحه مانیتور به صورت سه بعدی با دادن زاویه یا چرخاندن بگونه ای که می خواهیم بکار ببریم.
 همچنین از موارد کاربرد حرفه ای این ماوس  به میکروسکوپی مرتبط با ترمیم دستگاه شنوایی،  ردپای خورشید،  تعیین مسیر حرکت هواپیما و یا ردپای ستارگان و سیارات با دقت بالا اشاره کرد./ز

برچسب ها: امروزی ، ماوس ، مسیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.