سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

کلاهبردار جاعل با قرار 10 میلیاردی روانه‌ی زندان شد

ماموران آگاهی زنجان فردی را که با جعل اسناد شرکتی نسبت به کلاهبرداری اقدام کرده بود، دستگیر و با قرار 10 میلیارد ریالی روانه زندان کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ «مصطفی طلوعی» رییس پلیس آگاهی زنجان با بیان این خبر، گفت: چندی پیش در پی ارجاع شکواییه‎ای از دادسرای عمومی و انقلاب زنجان توسط صاحب شرکتی مبنی بر جعل اسناد و مدارک شرکت، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با این شکایت تحقیقات در خصوص این پرونده آغاز و ماموران دریافتند فردی به نام «م.ر» که پنج سال پیش به عنوان مدیر پروژه‌ی شرکت مذکور با شاکی همکاری می‎کرد با جعل اسناد و مدارک شرکت نسبت به افتتاح حساب بانکی اقدام کرده است.

این مقام مسوول ادامه داد: با شناسایی این فرد مشخص شد که این مرد کلاهبردار با جعل اسناد شرکت با شرکت‎های دیگر قرارداد تنظیم و وجوه حاصله از این قراردادها را به حساب خود واریز کرده است.

رییس پلیس آگاهی زنجان خاطرنشان کرد: بررسی‎های پلیس نشان داد که فرد کلاهبردار پس از اجرای نقشه خود متواری شده است.

این مقام انتظامی یادآور شد: با کار اطلاعاتی پلیس مخفی‌گاه متهم شناسایی و وی دیروز در عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی‎ها، این متهم پس از اعتراف به کلاهبرداری به دادسرا معرفی و از آن طریق با قرار 10 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: زنجان ، کلاهبردار ، زندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.