سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رباط کریم/

راه اندازی رشته مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی در دانشگاه آزاد واحد پرند

عضو هیات علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی پرند از راه اندازی رشته مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی در این واحد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،ولی الله شاهدی اظهار داشت، رشته مدیریت تربیت بدنی در سال 1390 به تصویب وزارت علوم رسید و پس از ابلاغ دانشگاه آزاد اسلامی از نیمه دوم سال 1391 رسما"راه اندازی شد.و هم اکنون 42 دانشجوی دختر و پسر در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند.

وی افزود: با توجه به امکانات این واحد دانشگاهی و سالن هایی با استاندارد جهانی که مجهز به پیشرفته ترین لوازم وتجهیزات ورزشی روز دنیاست واز طرف دیگر وجود اساتید و هیات علمی مکفی در این رشته، امیدواریم در سالهای آتی شاهد پذیرش بیشتر دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باشیم ، تا از این طریق بتوانیم خدمتی به جامعه علمی کشور و دانشجویان کرده باشیم .

عضو هیات علمی دانشگاه پرند عنوان کرد: از آنجایی که مقام معظم رهبری وسران کشور و مسئولین توجه زیادی به بخش ورزش وسلامت جامعه دارند بازار کار خوبی در آینده نزدیک برای این دانشجویان متصور می شود.

شاهدی در پایان گفت: با توجه به حضور دکتر صداقت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی پرند و نگاه ویژه ایشان نسبت به مقوله تربیت بدنی و سلامت و با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه در جهت جذب دانشجو امید می رود که این دانشگاه به عنوان واحدی نمونه در آینده ی نه چندان دور مطرح گردد.

برچسب ها: دانشگاه ، پرند ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.