سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اميريان به باشگاه خبرنگاران خبرداد

رونمايي از سايت تحليلي‌ خبري دانشجويان پيرو خط امام(ره) در 31 فروردين

عضو شوراي سياست‌گذاري سايت "مبارزه" از رونمايي سايت تحليلي- خبري دانشجويان پيرو خط امام (ره) همزمان با 31 فروردين خبرداد.

مهدی امیریان دبير سابق تشکيلات دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران از رونمايي سايت "مبارزه" به عنوان سايت تحليلي‌-خبري دانشجويان پيرو خط امام(ره) خبرداد و گفت: راه‌اندازی اين سایت بهانه‌ای برای تبیین اندیشه گروهی از دانشجویان و دانش آموختگان خط امامی است که می‌کوشند خود را در میانه دوقطبی کاذب اصلاح‌طلب و اصولگرا تعریف و به عموم دانشجویان و مردم بشناسانند.

عضو شورای سیاست‌گذاری سایت "مبارزه" با بيان اينکه جمعي از فعالان سابق انجمن‌هاي اسلامي برآن شدند تا اندوخته‌هاي سياسي و فرهنگي خود را از اين طريق منتشر کنند، تصريح کرد: اين سايت تحليلي‌-‌ خبري با حضور مديرمسئول و نمايندگان شوراي سياستگذاري 31 فروردين (شنبه) رونمايي مي‌شود.

وي با تاکيد بر اينکه شورای سیاستگذاری و سردبیری بر عملکرد این سایت رصد مي‌کنند، اظهارداشت: سايت مذکور از دوشنبه  (2ارديبهشت) فعاليت آزمايشي خود را با نشاني اينترنتي Mobareze.ir آغاز خواهد کرد.

اميريان خاطرنشان کرد: عنوان سایت برگرفته از پیام حضرت امام(ره) به مناسبت پایان جنگ و شروع جنگ فقر و غناست و تلاش داریم از طريق اين پايگاه خبري تاکيد کنيم که "تا مبارزه هست ما هستیم".

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.