سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درهای خانه ادبیات كودك و نوجوان گشوده می‏‌شود

نخستین نشست شب ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری استان همدان در سال جدید با آغاز به كار رسمی خانه ادبیات كودك و نوجوان استان هم زمان می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، سی و یكمین نشست شب ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری استان همدان با حضور علاقه‌مندان و فعالان این عرصه برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان در این‌باره گفت: نشست‌های شب ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری استان همدان تنها نشست تخصصی استان با موضوع ادبیات كودك و نوجوان است كه هرماه و با حضور علاقه‌مندان و فعالان این عرصه در محل حوزه هنری استان برگزار می شود.
تیمور آقامحمدی افزود: پس از نیازسنجی‌های انجام شده، ایجاد پایگاهی برای ادبیات كودك و نوجوان در استان ضروری به نظر رسید و به همین منظور خانه ادبیات كودك و نوجوان همدان اوایل اسفند 1391 افتتاح شد و از روز چهاشنبه 28 فروردین، فعالیت رسمی خود را آغاز می كند.
وی ادامه داد: خانه ادبیات كودك و نوجوان استان فعالیت خود را با محوریت تولید، شناسایی و پرورش استعدادهای جوان در زمینه ادبیات كودك و نوجوان آغاز خواهد كرد؛ به عبارت دیگر نشست های شب ادبیات، ناظر به فعالیت های اجرایی و خانه ادبیات ناظر بر تولیدات ادبی است.
گفتنی است، سی و یكمین نشست شب ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری استان همدان، روز چهاشنبه 28 فروردین ساعت 16 در محل این حوزه و با حضور شاعران و علاقه‌مندان برگزار می‌شود./ص
برچسب ها: ادبیات ، کودک ، نوجوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.