سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامي مسيرهاي منطقه زلزله سراوان بسته شده/آمارهاي واحدهاي مسکوني تخريب شده در آينده نزديک

بنياد مسکن انقلاب اسلامي مديران کل مسئولان روابط عمومي و کارشناسان خود را براي آمارگيري واحدهاي مسکوني روستايي و شهري تخريب شده در منطقه سراوان استان سيستان و بلوچستان بسيج کرده اند و در آينده نزديک آمارهاي دقيقي از ميزان خسارات وارد شده را ارائه مي کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ زلزله 7/ 7 ريشتر در منطقه سراوان استان سيستان و بلوچستان خسارات بسياري بر جاي گذاشته است.

براساس اين گزارش بنياد مسکن انقلاب اسلامي مسئول بازسازي و مقاوم سازي و آمارگيري از تخريب واحدهاي مسکوني در اين مناطق است

مسئول روابط عمومي بنياد مسکن انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: با بيان اينکه تمامي مسيرهاي منتهي به مناطق سراوان استان سيستان و بلوچستان بسته شده است گفت : کارشناسان و مديران کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي در استان سيستان و بلوچستان براي بازديد و آمارگيري از تعداد واحدهاي تخريب شده به اين مناطق رفته اند.

براساس اين گزارش در آينده نزديک ميزان واحدهاي تخريب شده در اين مناطق مشخص مي شود.

براساس اين گزارش مشاهدات حاکي از آن است که واحدهاي مسکوني دوستايي که در اين مناطق بازسازي و مقاوم سازي شده بودند خسارات چنداني نديده اند.

لازم به ذکر است بنياد مسکن انقلاب اسلامي در زلزله هاي آذربايجان شرقي خراسان جنوبي واحدهاي مسکوني تخريب شده در پي مدت کوتاه 9 ماه بازسازي کرده اند.

بنياد مسکن انقلاب اسلامي مديران کل مسئولان روابط عمومي و کارشناسان خود را براي آمارگيري واحدهاي مسکوني
روستايي و شهري تخريب شده در منطقه سراوان استان سيستان و بلوچستان بسيج کرده اند و در آينده نزديک آمارهاي دقيقي از ميزان خسارات وارد شده را ارائه مي کنند./س
برچسب ها: مسکن ، انقلاب ، آینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.