سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی دبیران استانی جنبش عدالت و مهرورزی در سال ۹۲

دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی از برگزاري اولین نشست هم اندیشی دبیران استانی تشكل متبوعش در 29 فروردين خبر داد.

"حسين سعيدي" دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری اولین نشست هم اندیشی دبیران استانی این جنبش اظهار داشت: مجموعه مهرورزی در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبري در خلق حماسه بزرگ سیاسی در سال 92 به صورت فعال وارد صحنه خواهد شد.

وي  با تشریح اهداف برگزاری اولین نشست هم اندیشی دبیران استانی جنبش عدالت و مهرورزی گفت: با توجه به منویات حضرت آيت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر لزوم خلق حماسه‌ای سیاسی در سال ۹۲ و  توجیه فعالین ستادی و استانی، اولین نشست هم اندیشی دبیران استانی جنبش عدالت و مهرورزی با حضور تمامی دبیران و اعضای فعال ستادی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاري اين نشست در تهران ادامه داد: این نشست در روز پنجشنبه( ۲۹ فروردین ماه ) برگزار خواهد شد و سازماندهی ستادهای استانی و همچنین مهم‌ترین برنامه‌های این جنبش در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی با تاکید بر لزوم انتخاب دقیق و هوشمندانه در انتخابات آتی ریاست جمهوری تصريح كرد: این جنبش با برگزاری جلسات متعدد با نامزدهای مختلف  طیف اصولگرايی کشور به بررسی برنامه‌های آنان پرداخته و در موعد مقرر قانونی نامزد مورد حمایت خود را به عموم مردم انقلابی و ولایت‌مدار معرفی خواهدكرد.

سعیدی همچنین در تشریح برنامه‌های جنبش عدالت و مهرورزی در انتخابات شوراهای شهر و روستا افزود: ستادهای استانی این جنبش در حال بررسی افراد لایق و کارآمد در حوزه شهری برای انتخاب دقیق و عالمانه در انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا هستند.

وی افزود: لیست مورد حمایت این جنبش در شهر تهران برای انتخابات شورای شهر و روستا بزودی تکمیل و در زمان مقرر شده قانونی معرفی خواهند شد.

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با بیان این‌که «جنبش مهرورزی با بیش از ۶۵۰ هزار عضو آماده نوکری برای ولایت است» گفت: من از دوستانی که سال‌های زیادی در مناصب مختلف مسئولیت و پست داشته‌اند می‌خواهم که فضا را مقداری باز کنید که جوانان به این فضاها ورود پیدا کنند و اجازه بدهید که آن‌ها وارد شوند.

وی در پایان  با بیان اینکه سربازان ولایت در هر مقطع زمانی با توشه مهرورزی در راستای دفاع از ولایت ایستاده‌اند خاطر نشان كرد: سربازان ولایت‌مدار مجموعه مهرورزی بدون وابستگی به هیچ جریانی در زیر چتر بزرگ اصولگرایی همواره تا پای جان در راستای حمایت از ولایت ایستاده‌اند.

گفتني است كه اين نشست از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر در منطقه شرق تهران برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.