سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

اغاز هشتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع)

همه دلدادگان به ساحت علی بن موسی الرضا(ع) در سراسر کشور و جهان می توانند درهشتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: هشتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به میزبانی مازندران برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی- هنری و مذهبی مرتبط با سیره امام رضا(ع) و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) از جمله اهداف این جشنواره است.

به گفته وی: پارسال 83 هزار دل نوشته به این جشنواره ارسال شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : امسال جشنواره ملی نامه ای به امام رضا(ع) در پنج رده سنی کودکان (7 تا 10 سال)، نوجوانان (11 تا 15 سال)، جوانان (16 تا 20 سال و 21 تا 31 سال) و بزرگسالان (31 سال به بالا) برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: نفرات اول تا سوم هر پنج رده با اهدا جایزه نقدی، نشان جشنواره و تندیس مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

نامه هایی که با گویش مازندرانی نوشته شده باشند به بخش بومی راه پیدا خواهند کرد. در این بخش هم 5 اثر مورد تجلیل قرار می گیرد.

علاقمندان در سراسر کشور تا بیستم مرداد ماه 1392 فرصت دارند تا نامه هایشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همه گروه های سنی و اقشار مختلف مردم می توانند دل نوشته هایشان را به ساری، میدان امام(ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دبیرخانه جشنواره، کد پستی 4815838794 ، صندوق پستی 1551 ارسال کنند.

ارسال نامه از طریق پست الکترونیک به آدرس nameh.imamreza@gmail.com یا شماره نمابر 01512264458 نیز امکان پذیر است./ب

برچسب ها: آغاز ، جشنواره ، سراسری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
نانا
۱۲:۱۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۲
واقعا ممنون
مهدي علي آبادي
۱۱:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
امروزصبح، كه روز ولادت امام رضا بود من مهدي علي آبادي كارمند اداره راه وشهرسازي بجنورد از طريق بسيج اداره رفتيم به استقبال پرچم امام رضا ع كه قرار بود در ميدان امام رضاي بجنورد نصب گردد در حين سخراني فرد دعوت شده پرچم كنارش روي ميز قرار داشت و باراني نرم در همانجايي كه جمع و پرچم حضور داشت باريدن گرفت كه باعث شگفتي من وحتي سخران گشت واو نيز به اين ام اشاره كرد مورخ 26/06/92