سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرار هم به سارقان منزل کمکي نکرد

سرهنگ مطهري از دستگيري 2 سارق منزل در محدوده خيابان منتظري خبر داد و افزود: اين دو متهم هنگام فرار از دست مالباخته ، شناسايي و بازداشت شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ اردشير مطهري فرمانده يگان امداد فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ضمن اشاره به دستگيري 2 سارق منزل در خيابان منتظري به تشريح اقدامات ماموران اين يگان در شناسايي و دستگيري متهمان اين پرونده پرداخت. 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: شب گذشته دوشنبه بيست و ششم فروردين ماه سال جاري يکي از تيم هاي گشت انتظامي اين يگان در حال گشتزني در خيابان "‌منتظري "‌بودند که ناگهان چند نفر را مشاهده کردند که در پي دو مرد ديگر که کيسه هايي همراه داشتند، مي دوند و با سر و صدا و فرياد سعي در بستن راه آنها را دارند.
وي افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با بستن راه اين افراد هم 2 مرد فراري را متوقف کرده و هم چند نفر را که در پي آنها مي دويدند، و با توجه به وضعيت موجود در همان محل تحقيقات ابتدايي از طرفين درگيري و تعقيب و گريز آغاز شد. 
سرهنگ مطهري ادامه داد : يكي از افراد تعقيب کننده که خود را بعداً شمس علي ناميد به ماموران گفت دقايقي پيش زمانيكه قصد رفتن به منزل را داشتم مشاهده كردم اين دو نفر با دو كيسه در حال خروج از منزلم مي باشند كه با پسرانم به تعقيب آنها پرادختيم و قصد دستگيري آنها را داشتيم كه پليس رسيد و آنها دستگير شدند. 
فرمانده يگان امداد پايتخت اضافه کرد: در بازرسي از دو كيسه همراه متهمان كه " مجيد" و" ابراهيم " نام داشتند تعدادي لوازم منزل كه متعلق به مالباخته بود كشف شد.
سرهنگ مطهري در خاتمه افزود: ماموران متهمان را به همراه اموال مكشوفه و شاكي براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري 128 تهران نو انتقال دادند./ف
برچسب ها: فرار ، سارق ، منزل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.