سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كلاهبردار جاعل با قرار 10 ميلياردي روانه زندان شد

فردي كه با جعل اسناد شركتي اقدام به كلاهبرداري كرده بود توسط ماموران آگاهي زنجان دستگير و با قرار 10 ميليارد ريالي روانه زندان شد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ"مصطفي طلوعي" رئيس پليس آگاهي زنجان با بيان اين خبرگفت: چندي پيش در پي ارجاع شكوائيه اي از دادسراي عمومي و انقلاب زنجان توسط صاحب شركتي مبني بر جعل اسناد و مدارك شركت ، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي زنجان قرار گرفت .
طلوعي خاطر نشان كرد : با اين شكايت تحقيقات در خصوص اين پرونده آغاز و ماموران دريافتند فردي به نام " م – ر " كه پنج سال قبل به عنوان مدير پروژه شرکت مذکور باشاکي همکاري مي كرد با جعل اسناد و مدارك شركت اقدام به افتتاح حساب بانكي كرده است. 
وي تصريح كرد : با شناسايي اين فرد مشخص شد كه اين مرد كلاهبردار با جعل اسناد شركت با شركت هاي ديگر قرارداد تنظيم و وجوه حاصله از اين قراردادها را به حساب خود واريز كرده است. 
رئيس پليس آگاهي زنجان خاطر نشان كرد : بررسي هاي پليس نشان داد كه فرد كلاهبردار پس از اجراي نقشه خود متواري شده است.
اين مقام انتظامي گفت : با كار اطلاعاتي پليس مخفيگاه متهم شناسايي و وي روز گذشته در عملياتي دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد كه در بازجويي هاي بعمل آمده اين متهم پس از اعتراف به كلاهبرداري به دادسرا معرفي و از آن طريق با قرار 10 ميليارد ريالي روانه زندان شد. 
رئيس پليس آگاهي زنجان با اشاره به كشف كالاي قاچاق از دو دستگاه خودرو گفت : با تلاش ماموران آگاهي همچنين از دو دستگاه خودرو 6 هزار و 805 لوازم آرايشي و بهداشتي و گوشي تلفن همراه قاچاق كشف شد./ف
برچسب ها: کلاهبردار ، جاعل ، زندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.