سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهردار منطقه 9 خبر داد:

بازسازی معابر بوستان های ورودی غربی پایتخت

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 با اشاره به طرح های اجرایی فصل همدلی در حوزه فضای سبز از بازسازی معابر بوستان های سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت بهسازی و زیباسازی محیطی منظر شهری ، بازسازی معابر بوستانها و قطعات فضای سبز سطح محدوده در دستور کار این معاونت قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: در سال گذشته عملیات بازسازی معابر بوستان های شهری که نیاز به بهسازی داشته در برنامه کاری اداره فضای سبز منطقه قرار گرفت و درفاز نخست ، بازسازی معابر بوستان های کوثر و آزادی از تابستان 91 آغاز شد و تا پایان اردیبهشت امسال به بهره برداری خواهد رسید.
 
کریمی پور با بیان اینکه طرح بازسازی معابر بوستانهای کوثر و آزادی به میزان 10 هزار مترمربع و با هزینه ای حدود 11 میلیارد ریال اجرایی شد ، افزود: در فازهای بعدی ، این طرح برای دیگر بوستانهای منطقه نیز در نظر گرفته شده و طبق زمان ندی معینی اجرا می شود.
 
معاون شهردار منطقه 9 ادامه داد: عملیات بازسازی در سطح بوستانها به گونه ای در دستور کار قرار گرفته که عملیات مناسب سازی برای تردد معلولین و جانبازان طبق استانداردهای لازم در آن رعایت شده و زمینه لازم جهت استفاده آنان از فضاهای سبز شهری فراهم شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: همواره با اجرای طرح های متنوع و مختلف در حوزه ارتقا زیباسازی و افزایش فضای سبز محیط شهری در راستای جلب رضایت شهروندان منطقه گام های عمده و اساسی برداشته و نقش موثری در زیباسازی محلات سطح منطقه داشته است. /ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.