سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رييس اداره ايمني، ترافيك و حريم راه هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي خبر داد:

اجراي عمليات خط كشي در 4 هزار و 242 كيلومتر از راه هاي استان در سال 91

رييس اداره ايمني، ترافيك و حريم راه هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از اجراي عمليات خط كشي در 4هزار و 242 كيلومتر از راه‌هاي استان در سال 91 خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، علي رجايي در بيان فعاليت هاي انجام شده از سوي اين اداره در سال 91 گفت: ساماندهي نقاط حادثه خيز از جمله مهمترين اقدامات انجام گرفته است كه 150 نقطه پرحادثه با اقدامات كم هزينه در سال گذشته ايمن سازي شده كه منجر به كاهش 33/24- درصدي تلفات تصادفات رانندگي در يازده ماهه ابتداي سال 91 شده است.
وي ادامه داد: 62 نقطه پر حادثه در راه هاي حوزه استحفاظي استان و 50 تقاطع حادثه خيز ساماندهي شده است.
 رجايي همچنين به آرام سازي ترافيك در 56 نقطه در سطح استان اشاره كرد و گفت: فعاليت هاي ايمن سازي همچون نصب علايم ترافيكي، تابلوهاي محدوديت سرعت، ساماندهي و اصلاح ابتدا و انتهاي گاردريلها و .... نيز انجام شده است.
وي از نصب يك هزار و 620 متر مربع تابلو اطلاعاتي در راه هاي روستايي و شهري خبر داد و افزود: سه هزار و 905 عدد تابلو انتظامي ،اخطاري،مسير نما وجهت نما نيز در مكان هاي مناسب در طول راه ها در سال 91 نصب شده است.
رييس اداره ايمني، ترافيك و حريم راه هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي اظهار داشت: در طول راه هاي استان 600 كيلومتر شيارهاي لرزاننده جهت هشدار بيشتر به رانندگان عبوري و 40 هزار و 500 عدد علائم چشم گربه اي خورشيد نيز نصب شده است.
 رجايي از اصلاح 81 عدد تابلوهاي محدوديت سرعت در طول مسيرها خبر داد و افزود: 6400 متر حفاظ جانبي در راه ها استان نصب شده است.
وي گفت: 150 عدد جهت نماي خورشيدي و 100 عدد آذرخش در نقاط خاص ترافيكي نصب شده است و 156 متر گارديل نيز در مكان هاي مناسب تعبيه گرديد.
رجايي همچنين به نصب 307 واحد نرده پلهاي بزرگ در محور مشهد- قوچان در سال 91 اشاره كرد و گفت: در 24 نقطه خاص عمليات ايجاد شيار عرضي اجرا و در 12نقطه از پاركينگ ها ، روشنايي خورشيدي برقرار شده است.
وي با اشاره بر ايمن سازي تونلهاي رباط سفيد و رباط سنگ و دور برگردانهاي مشهد،قوچان و شانديز گفت: ايمن سازي كمربندي محور شهن آباد-زاوه نيز در سال 91 انجام شده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.