سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيام زيست محيطي 30 طراح گرافيك جهان به تهران رسيد

نمايشگاهي از آثار طراحان گرافيك سراسر جهان با موضوع محيط زيست در هفته طراحي گرافيك ايران، در تهران به نمايش درمي آيد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از سازمان حفاظت محيط زيست: انجمن صنفي طراحان گرافيك ايران به مناسبت برگزاري اين هفته ، اقدام به برگزاري نمايشگاه هاي تخصصي و بين المللي در حوزه گرافيك كرده كه از جمله مهمترين اين رويدادها در خانه Glob-All Mix برپايي نمايشگاه هنرمندان ايران است.
ايده اصلي اين نمايشگاه كه شامل آثار 30 طراح نام آشناي گرافيك جهان با موضوع محيط زيست است، به بيست سال پيش و همزمان با ميزباني برزيل از كنفرانس سازمان ملل متحد با عنوان محيط و توسعه، بازميگردد.
در اين كنفرانس كه در سال 1992 و درريودوژانيرو برگزار شد، نمايشگاهي از پوسترهاي طراحان نامدار جهان با موضوع محيط و توسعه پايدار به همت "فيليپه تابوردا" برپا شد كه مورد استقبال ويژه اي از سوي عموم مردم و هنرمندان در سراسر جهان قرارگرفت.
 اين رويداد كه پس از بيست سال، بارديگر در ريودوژانيروي برزيل و در سال 2012به وقوع پيوست، موجب شد تا ديگر بار 30طراح گرافيك از سراسر جهان براي ارسال پوسترهايشان با موضوع "جهان پايدار "دعوت شوند. مجموعه اين آثار توسط دولت برزيل به صورت رسمي به سران دولت هاي شركت كننده در كنفرانس سازمان ملل متحد در شهر ريودوژانيرو در سال 2012 اهدا شده است.
هدف از برگزاري اين نمايشگاه يادآوري و نمايش "زيست پذيري انسان" است.
اين نمايشگاه براي نخستين بار در ايران، به همت انجمن صنفي طراحان گرافيك ايران و به مناسبت هفته طراحي گرافيك،27 فروردين تا 5 ارديبهشت در خانه هنرمندان ايران برپا مي شود./ف
برچسب ها: پیام ، زیست ، محیط ، گرافیک ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.