سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسيدگي به 98 درصد پيام هاي شهروندان غرب تهران در سامانه 1888

رئيس اداره برنامه ريزي و کنترل عملکرد سامانه نظارت همگاني 1888 منطقه 5 از رسيدگي به 98 درصد پيام هاي شهروندان غرب پايتخت در سال گذشته خبر داد.

موسوي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: سامانه نظارت همگاني 1888، تضمين اثربخش و سلامت سازماني از طريق توسعه ارتباطات محيطي فراهم کرده است و امروز با رشد کيفي و کمي در پاسخگويي و رسيدگي به پيام هاي مردمي نقش خود را در جهت ايجاد فرصت برابر براي تمامي شهروندان در دسترسي سهل و آسان به مديران شهري و نيز تشخيص تهديدها و فرصت ها و آسيب هاي پيرامون مديران شهري ايفا کرده است.
وي پاسخگويي با کيفيت به پيام هاي شهروندان را بستر جلب اعتماد بيشتر شهروندان برشمرد و افزود: در ابتداي راه اندازي سامانه 1888 بيشترين مشکلات شهروندان در خصوص مشکلات روزمره شهري بود و اکنون اين درخواست ها شامل فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي شده است که نشانگر تبديل شهرداري از نهاد صرفا خدماتي به فرهنگي است.
وي اظهار داشت: 3 هزار و 538 پيام در سامانه منطقه ثبت شده که در حال حاضر 98 درصد از پيام ها به لحاظ کمي رسيدگي شده است.
وي با اشاره به رسيدگي سريع به پيام هاي شهروندان در جهت افزايش کيفي پاسخگويي ها، خاطرنشان کرد: آموزش هاي لازم به متوليان رسيدگي به پيام ها براي رسيدگي سريع، صحيح، دقيق به پيام هاي شهروندان ارائه مي شود./ف
برچسب ها: رسیدگی ، پیام ، غرب ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.