سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی رد كليات لايحه بودجه 92 در صحن علنی/

برگرداندن لايحه به دولت وقت تلف كردن است

عضو كميسيون اجتماعي مجلس ر مخالفت با رد كليات لايحه بودجه سال 1392 گفت: برگرداندن لايحه به دولت وقت تلف كردن است و بايد به اين نكته توجه كرد كه به حد كافي تاكنون لايحه بودجه تاخير داشته است اما با تصويب لايحه فرصت را به كميسيون تلفيق مي‌دهيم كه بتواند نقطه نظرات همه را لحاظ كند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  عبدالرضا مصري نماينده كرمانشاه در صحن علني امروز سه شنبه 27 فروردين ماه در مخالفت با رد كليات لايحه بودجه سال 1392 گفت: ما قسم خورديم در مجلس نگهبان دستاوردهاي انقلاب باشيم و وديعه ملت ايران را به عنوان نگهباني امين پاسداري كنيم.

وي ادامه داد: در مورد بودجه دولت نظرات خود را تقديم كرده و اختيارات تغيير لايحه بودجه در دست نمايندگان است زماني كه مجلس اختيار هر گونه تغيير را دارد رد لايحه بي‌معناست زيرا ما صلب اختيار نداريم بلكه براساس معيارها اصلاح مي‌كنيم.

مصري در مورد تبعات رد لايحه بودجه گفت: اگر مجلس لايحه بودجه را رد كند اين لايحه به كميسيون برگشته و كميسيون تلفيق بايد ظرف 72 ساعت گزارش خود را در مورد اين لايحه به مجلس ارائه كند اما اگر به كليات لايحه راي دهيم به كميسيون تلفيق برگشته و اين كميسيون 15 روز فرصت دارد تغييرات لازمه و نظرات نمايندگان را در آن اعمال كند.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: اين كه مي‌گويند لايحه بايد به دولت برگردد دولت چه كاري مي‌خواهد انجام دهد؟ برگرداندن لايحه به دولت وقت تلف كردن است و بايد به اين نكته توجه كرد كه به حد كافي تاكنون لايحه بودجه تاخير داشته است اما با تصويب لايحه فرصت را به كميسيون تلفيق مي‌دهيم كه بتواند نقطه نظرات همه را لحاظ كند و خواهش مي‌كنم گزينه‌اي را انتخاب نكنيم كه ايجاد مشكل كند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مصری ، نماینده ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.