سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ثبت نام بیش از 600 دانشجو در سامانه هوشمند دانشجویان علوم قرآنی

سرپرست معاونت دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از ثبت نام بیش از 600 دانشجو در سامانه هوشمند اطلاعاتی دانشجویان دانشکده های علوم قرآنی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاهین با بیان اینکه سامانه هوشمند دانشجویان دانشکده های علوم قرآنی سراسر کشور توسط معاونت دانشجویی، فرهنگ و اجتماعی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم طرح ریزی شده است، اظهار داشت: این سامانه در اواخر اسفند ماه سال گذشته آغاز به کار کرده است.
وی با اشاره به لزوم مراجعه دانشجویان به سامانه گلستان برای ثبت نام در سامانه هوشمند دانشجویان علوم قرآنی، عنوان کرد: دانشجویان علوم قرآنی سراسر کشور تنها تا 15 اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه گلستان و استفاده از اطلاعیه صفحه نخست سامانه گلستان، نسبت به ثبت نام در سامانه هوشمند دانشجویان علوم قرآنی اقدام کنند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهین در پایان سخنان خود افزود: با توجه به اینکه لزوم ثبت نام دانشجویان در سامانه هوشمند دانشجویان علوم قرآنی سراسر کشور تاکنون اعلام رسمی نشده است، اما تاکنون بیش از 600 تن از دانشجویان دانشکده های علوم قرآنی در این سامانه هوشمند ثبت نام کرده اند./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.