سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات شهرکي درباره مبحث کمک مالي فرمانداري به کانديداها براي تبليغات

رئيس ستاد انتخابات شهرستان تهران تفاوت‌هاي ثبت‌نام چهارمين دوره انتخابات شوراها با دوره قبل را تشريح کرد.

"سعيد احمدي شهرکي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره تغييرات فرايند ثبت نام چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا با دوره قبل اظهار داشت: ثبت نام در دوره قبل به صورت دستي انجام مي‌شد اما در اين دوره به صورت رايانه‌اي است که اطلاعات شفاف‌تر وارد سيستم خواهد شد.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان تهران با بيان اينکه برگزاري انتخابات شوراها در اين دوره نيز با دوره‌هاي قبل تفاوت‌هايي دارد؛ درباره اقدامات فرمانداري پيرامون اطلاع رساني به داوطلبان تصريح کرد: ما شرايط ثبت نام را به داوطلبين هم در حين ثبت نام و هم در زماني که ثبت‌نام آنان قطعي مي‌شود، اعلام مي‌کنيم.

وي با بيان اينکه با فرض تاييد صلاحيت همه داوطلبان شرايط تبليغات را نيز به آنان توضيح مي‌دهيم، ادامه داد: هر کدام از داوطلبان دو پاکت پستي را تکميل مي‌کنند که يکي از آن مربوط به تاييد صلاحيت هيات اجرا و ديگري مربوط به تاييد صلاحيت هيات نظارت است.

احمدي شهرکي اظهار داشت: در نهايت تاييد صلاحيت هيات نظارت براي داوطلبين ارسال مي‌شود که قانون شوراها، ضوابط و نحوه تبليغات به آنان اطلاع رساني خواهد شد.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان تهران در پاسخ به اينکه ‌آيا فرمانداري براي تبليغات کمک مالي به داوطلبان مي کند يا خير خاطرنشان کرد: چنين مسئله‌اي وجود ندارد و اين شايعه هميشه وجود داشته است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، تهران ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.